Як не опинитися без світла у період сильних морозів?
За інформацією метеорологів у Києві з 11 по 13 січня переважатиме холодна погода. Температура знижуватиметься до позначки нижче 15 градусів морозу. Це змушуватиме мешканців столиці більш інтенсивно користуватися електричними обігрівальними приладами. Турбуючись про клієнтів, ДТЕК «Київські електромережі» нагадує про необхідність розумного використання енерговитратних приладів та підготував поради, як запобігти перевантаженню мережі.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Ми системно оновлюємо та підсилюємо електромережі Києва. Але нерідко клієнти перевищують свою договірну потужність. Щоб уникнути аварій ми радимо їм раціонально підходити до електроспоживання. Особливо це актуально у періоди низьких температур, коли більш активно використовуються електричні обігрівальні пристрої», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар.
Для того щоб мінімізувати ризики перевантаження електромережі та не залишитися без світла, фахівці ДТЕК «Київські електромережі» радять:
- не перевищувати договірну потужність. Тобто максимальну величину потужності, яка дозволена до використання в квартирі або будинку. Вона зокрема вказана в договорі на розподіл електричної енергії. Якщо фактичне навантаження перевищує означені договірні параметри, це може стати причиною аварій в електромережах – внутрішньобудинкових і зовнішніх, що живлять багатоквартирні будинки та квартали;
- розподіляти навантаження. Вмикати найбільш енергоємні прилади слід по черзі. Особливо це важливо для будинків, які побудовані до 2000 року. Їх внутрішньобудинкові мережі, як правило, не розраховані на високі навантаження;
- уникати пікових годин навантажень. Зазвичай це час з 7:00 до 11:00 та з 20:00 до 22:00;
- перейти на нічний режим енергоспоживання. За можливості, використовуйте опалювальні прилади, посудомийні і пральні машини в нічні години. Це дозволить уникнути аварійних сплесків навантаження й заощадити до 50 % на «нічному» тарифі;
- купуючи побутові електроприлади, обирати енергоефективні пристрої. Надавайте перевагу техніці А, А+, А++, А +++ класу енергоефективності. Особливо коли купуєте енерговитратні пристрої: конвектори, електропечі, холодильники, бойлери, електрочайники та праски;
- у разі ж, якщо аварійної ситуації уникнути не вдалося, під рукою слід мати контакти електрика. Він допоможе з’ясувати та усунути причини знеструмлення в оселі. Якщо аварія сталася всередині багатоквартирного будинку, це питання має вирішувати відповідальний за внутрішньобудинкову мережу (управляюча компанія, ОСББ, власник).
Якщо відсутність світла стало результатом аварії на розподільчих мережах ДТЕК «Київські електромережі» слід (на вибір):
- заповнити форму у чат-боті у «Viber» або «Telegram»;
- заповнити форму на сторінці «Немає електроенергії?» сайту під назвою «Повідомте нам про відсутність електрики»;
- зателефонувати за тел: 1588, 202-15-88, 067-210-15-88, 050-210-15-88 або 073-202-15-88.
Бригади ДТЕК «Київські електромережі» виїдуть на місце та з’ясують причину відсутності світла. І якщо несправність сталася на їх мережах, то виконають ремонтні роботи.