Фінансове управління Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації оголошує добір на вакантну посаду
Фінансове управління Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації оголошує добір на вакантну посаду:
- головний спеціаліст бухгалтерського обліку та звітності
Умови оплати праці:
посадовий оклад 14 820 грн;
надбавка за ранг державного службовця;
надбавка за вислугу років;
інші доплати відповідно до чинного законодавства.
Категорія посади державної служби "В"
Класифікаційний код посади (26 -VІІ-3)
Строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12- місячного строку після припинення або скасування воєнного стану.
Обов'язкові вимоги до кандидата/кандидатки:
Вища. Ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра (бажано за фахом: фінансова, бухгалтерський облік).
Знання законодавства
Знання:
Конституції України, Закону України «Про державну службу»,
Закону України «Про запобігання корупції».
Вільне володіння українською мовою
Громадянство України
Посадові обов'язки
Готує інформацію про використання коштів передбачених у бюджеті міста Києва для Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації для розміщення на веб-сторінці Деснянської РДА. Здійснює оприлюднення інформації про діяльність Управління на сайті Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації, проводить моніторинг її актуальності та своєчасне оновлення.
Забезпечує додержання єдиних вимог щодо підготовки документів в умовах електронного документообігу. Здійснює безперервний контроль за виконанням документів відповідно до встановлених термінів. Забезпечує опрацювання службової кореспонденції та моніторингу стану документообігу. Організовує роботу із вхідними та вихідними документами, супроводжує службову документацію на всіх етапах її проходження.
Здійснює оприлюднення та оновлення на офіційних ВЕБ ресурсах інформації що стосується планування і використання публічних коштів, тощо.
Вносить інформацію в програмному комплексі «Локал баланс» та подає до Департаменту комунальної власності Київської міської державної адміністрації сформовану звітність та в електронному вигляді через систему СОТА.
Підготовка та участь у підготовці звітів, проектів документів, аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань, що належать до компетенції відділу.
За наказом Управління є секретарем експертної комісії з проведення експертизи цінності документів Управління. Відповідальна за зберігання архівних документів, додержання вимог законодавства при складанні номенклатури справ.
Відповідає за своєчасність та повноту внесення в систему «Київаудит» інформації передбаченої системою.
Готує документи для погодження на повернення коштів помилково або надміру зарахованих до місцевого бюджету.
Забезпечує ведення реєстрації запитів на публічну інформацію, оперативне їх проходження та своєчасне доведення до виконавців. Є відповідальною особою ведення реєстрації запитів.
Веде переписку з бюджетними установами (в разі виникнення такої необхідності) в межах своїх повноважень та компетенції.
Виконує іншу поточну і оперативну роботу, що випливає із завдань Управління та Відділу
Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі, подає такі документи:
- резюме
- реквізити документа, що посвідчує особу, та підтверджує громадянство України
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері
Місце проведення співбесіди: місто Київ, проспект Червоної Калини, 29, каб. 434
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Володько Катерина Андріївна,
тел.:547 33 49, 547 19 01
e-mail: fin_desnrda@kyivcity.gov.ua
Вимоги до компетентності
Цифрова грамотність Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Робота у системі ІС ПРО(зарплата), СОТА (звітність), електронному кабінеті Пенсійного фонду України. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
Ділові якості:
- аналітичні здібності;
- вміння вирішувати комплексні завдання;
- вміння працювати з великими масивами інформації;
- виваженість, здатність концентруватись на деталях;
- оперативність;
- вміння аргументовано доводити власну точку зору.
Особисті якості:
- відповідальність;
- дисциплінованість;
- самоорганізація та орієнтація на розвиток;
- уважність до деталей;
- порядність.
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
Закони України «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю місто-герой Київ», Бюджетний Кодекс України, Податковий кодекс України, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інші нормативно-правові акти, що регулюють законодавство у сфері бухгалтерського обліку та звітності, а також Закони України «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» та нормативно-правові акти щодо організації та ведення діловодства.