Фінансове управління Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації оголошує добір на вакантну посаду
Фінансове управління Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації оголошує добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності
Умови оплати праці:
1) посадовий оклад 14 820 грн;
2) надбавка за ранг державного службовця;
3) надбавка за вислугу років;
4) інші доплати відповідно до чинного законодавства.
Категорія посади державної служби «В»
Класифікаційний код посади 4-VII-3 «Строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12-місячного строку після припинення або скасування воєнного стану»
Обов'язкові вимоги до кандидата/кандидатки:
Освіта: Вища. Ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра(за фахом: фінансова, бухгалтерський облік).
Знання законодавства.
Знання:
Конституції України, Закону України «Про державну службу»,
Закону України «Про запобігання корупції».
Вільне володіння українською мовою
Громадянство України
Посадові обов'язки:
1) Проводить моніторинг зареєстрованих фінансових зобов’язань, формує замовлення на фінансування, рознесення фінансування, плани асигнувань та зміни до них та інше. Забезпечує заповнення електронної бази даних для Єдиної системи управління бюджетом міста в умовах програмно-цільового методу бюджетування.
2) Формує звітність у програмному комплексі «Сота: звітність та документообіг» та подає до ДПС у Деснянському районі м. Києва. Опрацьовує електронні листки непрацездатності на веб- порталі Пенсійного фонду України, формує заяву-розрахунок лікарняних та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.
Проводить нарахування заробітної плати, оплату лікарняних листів, нарахування відпустки та інших розрахунків працівникам Управління у встановлені терміни в програмному комплексі передбаченому для ведення заробітної плати:
- веде облік надання відпусток працівникам, здійснює контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
- складає звітність про роботу з персоналом;
- виконує роботу з обліку персональних даних працівників Управління в базах персональних даних в частині ведення особових справ, особових карток, підготовки наказів та звітів, що містять персональні дані працівників;
- у разі потреби готує документи для проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади».
- готує необхідні матеріали з питань оцінювання державних службовців, планування підвищення рівня професійної компетентності працівників, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
- готує накази по основній діяльності та особовому складу;
- оформляє прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника Управління, вказівок керівника Відділу;
3) - формує і веде особові справи працівників, вносить зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
4) Відповідає за внесення інформації в програму ЄІСУБ «Штати» ( внесення даних до картки штатної одиниці, виконує розрахунок тарифікаційних списків).
5) Забезпечує своєчасне та достовірне оформлення бюджетних і фінансових зобов’язань, здійснює їх реєстрацію в казначейській службі.
Веде облік надання відпусток працівникам, здійснює контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
2) Відповідає за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних
Бере участь у проведенні інвентаризації грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, дебіторської та кредиторської заборгованості.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі, подає такі документи:
- резюме;
- реквізити документа, що посвідчує особу, та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби(за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері;
Місце проведення співбесіди: місто Київ, просп. Червоної Калини, 29, каб. 434
Прізвище, ім'я та по-батькові;
номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Володько Катерина Андріївна, тел:, 547 33 49; 547 19 01 e-mail: [email protected]
Вимоги до компетентності:
Цифрова грамотність: Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Робота у системі ІС ПРО(зарплата), СОТА (звітність), електронному кабінеті Пенсійного фонду України. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
Ділові якості:
- аналітичні здібності;
- вміння вирішувати комплексні завдання;
- вміння працювати з великими масивами інформації;
- виваженість, здатність концентруватись на деталях;
- оперативність;
- вміння аргументовано доводити власну точку зору.
Особисті якості:
- відповідальність;
- дисциплінованість;
- самоорганізація та орієнтація на розвиток;
- уважність до деталей;
- порядність.
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ:
Закони України «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю місто-герой Київ», Бюджетний Кодекс України, Податковий кодекс України, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інші нормативно-правові акти, що регулюють законодавство у сфері бухгалтерського обліку та звітності, а також Закони України «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» та нормативно-правові акти щодо організації та ведення діловодства.