Фінансове управління Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби (категорія В):
Опубліковано 31 березня 2025 року о 15:33
-
головний спеціаліст відділу фінансів бюджетних програм соціально-культурної сфери та органів державного управління
-
Умови оплати праці: - Посадовий оклад 17 043 грн;
-Надбавка за ранг державного службовця;
-Надбавка за вислугу років;
- Інші доплати відповідно до чинного законодавства.
Категорія посади державної служби "В"
Класифікаційний код посади: 9-VII- 3.
Строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу12-місячного строку після припинення або скасування воєнного стану.
Обов'язкові вимоги до кандидата/кандидатки:
Освіта вища. Ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра.
Досвід роботи не потребує.
Знання законодавства.
Знання:
Конституції України, Закону України «Про державну службу»,
Закону України «Про запобігання корупції».
Вільне володіння українською мовою
Громадянство України
Посадові обов'язки:
Проводить аналіз бюджетних запитів, наданих розпорядниками бюджетних коштів, щодо відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів, з врахуванням вимог Інструкції з підготовки бюджетних запитів, узагальнює інформацію, надає пропозиції до розпису бюджетних асигнувань по закріпленій галузі.
|
1. Здійснює моніторинг правильності складання та виконання мережі, штатів і контингентів та складає пояснення до планової мережі та звіту з виконання фактичних мережевих показників бюджетних установ по галузі «Державне управління».
2.
|
Забезпечує, разом із розпорядниками бюджетних коштів, складання паспортів бюджетних програм по галузі «Державне управління», звітів про їх виконання. На засаді статистичних та звітних даних готує узагальнену інформацію та результативні довідки про виконання бюджетних програм, надає до Департаменту фінансів Київської міської державної адміністрації пояснення про відхилення показників та пропозиції.
|
Забезпечує заповнення електронної бази даних для Єдиної системи управління бюджетом міста в умовах програмно-цільового методу бюджетування (формування замовлень на фінансування установ, розподілів на фінансування, структура заробітної плати та інше).
|
Проводить моніторинг змін, що вносяться рішенням сесії Київради до бюджету міста Києва в частині Деснянського району по галузі «Державне управління». Забезпечує уточнення показників бюджетних програм по закріпленій галузі шляхом надання пропозицій про внесення змін до кошторисних призначень установ та організацій району до Департаменту фінансів Київської міської державної адміністрації та в установленому порядку готує довідки на зміни та реєстри змін. Збирає, аналізує інформацію та ініціює рішення з питань розвитку галузі «Державне управління», готує начальнику Відділу відповідні пропозиції.
Щоквартально звітує до Департаменту фінансів Київської міської державної адміністрації про виконання бюджету та відповідних програм з урахуванням внесених змін по галузі «Державне управління»., готує матеріали та пояснювальні записки до квартальних та річних звітів.
Координує роботу по впровадженню громадського бюджету (бюджету участі), в межах наданих повноважень, по галузі «Державне управління».
Виконує та надає контрольну інформацію, готує презентації та аналітичні матеріали з питань бюджетного процесу по закріпленим галузям, відповідно до окремих доручень керівництва Департаменту фінансів Київської міської державної адміністрації та Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.
Веде ділове листування з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями, у межах наданих повноважень. Своєчасно та якісно готує проекти відповідей на звернення фізичних та юридичних осіб. Виконує іншу поточну і оперативну роботу, що випливає із завдань Управління та Відділу.
Виконує іншу поточну і оперативну роботу, що випливає із завдань Управління та Відділу.
|
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:
- резюме;
- реквізити документа, що посвідчує особу, та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби(за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері;
Місце проведення співбесіди: м. Київ, просп. Червоної Калини, 29, каб. 434
Прізвище, ім’я та по батькові,
номер телефону та адреса електронної пошти особи,
яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Володько Катерина Андріївна,
тел.:547 33 49, 547 19 01
e-mail: [email protected]
Вимоги до компетентності:
Цифрова грамотність: Володіння комп'ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування.
Ділові якості:
- аналітичні здібності;
- вміння вирішувати комплексні завдання;
- вміння працювати з великими масивами інформації;
- виваженість, здатність концентруватись на деталях;
- оперативність;
- вміння аргументовано доводити власну точку зору.
Особисті якості:
- відповідальність;
- дисциплінованість;
- самоорганізація та орієнтація на розвиток;
- уважність до деталей;
- порядність.
Знання спеціального законодавства,
що пов’язане із завданнями
та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
Закони України «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю місто-герой Київ», Бюджетний Кодекс України, Податковий кодекс України, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інші нормативно-правові акти, що регулюють законодавство у сфері бухгалтерського обліку та звітності, а також Закони України «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян» та нормативно-правові акти щодо організації та ведення діловодства.