У Центрі комунального сервісу розповіли, як дистанційно актуалізувати інформацію про лічильники
Увага, деснянці!
У «Центрі комунального сервісу» можна поставити лічильники на абонентський облік та актуалізувати інформацію про повірку дистанційно. Про це повідомляють у ЦКС.
Для цього достатньо надіслати скан-копії відповідних документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер на сторінці ЦКС у «Facebook» або за допомогою «Skype».
Щоб владнати питання відображення коректних номерів лічильників, потрібно надіслати фото актів опломбування лічильників та паспортів або свідоцтв про повірку і фото лічильників, із показаннями на поточну дату.
Для встановлення лічильників, після заміни, на абонентський облік потрібно надіслати:
- фото актів демонтажу попередніх та монтажу нових лічильників;
- скан-копії або фото паспортів нових лічильників;
- фото актів опломбування та фото лічильників.
Після проходження лічильниками повірки потрібно надіслати:
- фото свідоцтв про проходження повірки;
- скан-копії актів демонтажу та монтажу лічильників, а також актів опломбування та розпломбування (якщо повірка здійснювалася зі зняттям);
- фото лічильників, станом на сьогодні.
Для коректних нарахувань лічильники обов’язково мають бути опломбовані виконавцем послуги (КП «Київтеплоенерго» – виконавець послуг із опалення та гарячого водопостачання, ПрАТ «АК «Київводоканал» – з холодного водопостачання та водовідведення). Якщо у процесі актуалізації виявляється, що лічильники не опломбовані, фахівець ЦКС створює заявку на встановлення постійної пломби. Самостійно замовити опломбування чи розпломбування лічильників можна:
- на сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування»;
- за телефоном: 247-40-40.
Після оновлення інформації, потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників одним із 5 зручних способів.