«Центр комунального сервісу» нагадує киянам про вчасне подання показань квартирних лічильників холодної та гарячої води
Вчора, 5 червня, розпочався прийом показань вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) холодної та гарячої води. Про це нагадує КК «Центр комунального сервісу».
Зафіксувати показання можна вже зараз, не чекаючи останнього дня місяця. Дані лічильників можна вносити з 5-го числа та протягом усього місяця. Фахівці «Центру комунального сервісу» просять споживачів вчасно передавати показання, адже від цього залежить актуальність нарахувань.
Власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Передавати показання можна через:
- особистий кабінет споживача на сайті «Центру комунального сервісу» https://komunalka.ua/cabinet/objects/;
- особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго» – https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/ (гаряче водопостачання);
- особистий кабінет на сайті «Київводоканалу» – https://my.vodokanal.kiev.ua (холодне водопостачання та водовідведення гарячої води);
- мобільний застосунок «Комуналка» (завантажити можна в App store: https://apple.co/3jEvytU чи Google Play: https://bit.ly/3b6XqmD);
- телефон Call-центру: 044-247-40-40;
- безкоштовну телефонну лінію: 0-800-404-407 (з мобільного);
- скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів КК «Центр комунального сервісу»;
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: 044-354-86-26, 044-354-81-12, 044-354-81-25, 044-354-81-28, 044-354-86-41, 044-354-81-15, 044-354-86-21, 044-354-86-24, 044-354-86-29, 044-354-86-06;
- при оплаті за послуги в банківських та фінансових установах.
Додаткову інформацію про клієнтські сервіси та енергетику столиці кияни можуть дізнаватися на Telegram-каналі «Київтеплоенерго» – https://t.me/kyivteploenergo.