Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

ПрАТ «АК «Київводоканал» дозволив змінювати показники лічильників

Опубліковано 31 жовтня 2019 року о 17:11

 

Увага, деснянці!

Як повідомляє ПрАТ «АК «Київводоканал», в «Особистому кабінеті» для споживачів послуг водоканалу з’явилася можливість самостійно коригувати показники своїх квартирних приладів обліку води, у разі їх невідповідності фактично спожитим об’ємам, але у межах 20 куб. м.

Для цього необхідно виконати наступні кроки: 1. увійти в «Особистий кабінет»;

2. внести показники – на шкалі показників необхідно внести фактичні показники лічильника – подати;

3. з’явиться віконце із запитанням: «Ви впевнені, що хочете надіслати показник?» Натиснути «ОК»;

4. з’явиться віконце з інформацією «Показники внесено успішно». Натиснути «ОК».

Повернутися на сторінку показників, де на шкалі відображені фактично передані покази лічильника та в таблиці показників зазначено останній переданий показ, а нижче за поточний місяці зазначається скоригований об’єм з від’ємним значенням. При поверненні на основну сторінку також відображаються внесені фактичні показники.

Після внесених в «Особистий кабінет» фактичних показників лічильників, в обліковій базі товариства відображається скоригований об’єм споживання послуг.

Коригування нарахувань за надані послуги та відображення суми коригування послуг в «Особистому кабінеті» відбудеться лише після закриття розрахункового періоду.

При перевищенні об’єму невідповідності фактично спожитих послуг та сформованих за середніми показниками більше ніж на 20 куб. м споживачу необхідно звернутися для коригування нарахувань з «Електронним зверненням».

Для цього на головній сторінці сайту ПрАТ «АК «Київводоканалу» необхідно натиснути «Запитати» і далі пройти чотири кроки:

1. обрати пункт «Обслуговування мешканців»;

2. обрати пункт «Розрахунки»;

3. заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити документи для внесення змін та актуалізації інформації в обліковій базі товариства;

4. натиснути «Відправити звернення». Також для коригування нарахувань можна звернутися до одного з сервісних центрів комунального концерну «Центр комунального сервісу» або до Центрів обслуговування споживачів Товариства.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux