ПрАТ «АК «Київводоканал» дозволив змінювати показники лічильників
Увага, деснянці!
Як повідомляє ПрАТ «АК «Київводоканал», в «Особистому кабінеті» для споживачів послуг водоканалу з’явилася можливість самостійно коригувати показники своїх квартирних приладів обліку води, у разі їх невідповідності фактично спожитим об’ємам, але у межах 20 куб. м.
Для цього необхідно виконати наступні кроки: 1. увійти в «Особистий кабінет»;
2. внести показники – на шкалі показників необхідно внести фактичні показники лічильника – подати;
3. з’явиться віконце із запитанням: «Ви впевнені, що хочете надіслати показник?» Натиснути «ОК»;
4. з’явиться віконце з інформацією «Показники внесено успішно». Натиснути «ОК».
Повернутися на сторінку показників, де на шкалі відображені фактично передані покази лічильника та в таблиці показників зазначено останній переданий показ, а нижче за поточний місяці зазначається скоригований об’єм з від’ємним значенням. При поверненні на основну сторінку також відображаються внесені фактичні показники.
Після внесених в «Особистий кабінет» фактичних показників лічильників, в обліковій базі товариства відображається скоригований об’єм споживання послуг.
Коригування нарахувань за надані послуги та відображення суми коригування послуг в «Особистому кабінеті» відбудеться лише після закриття розрахункового періоду.
При перевищенні об’єму невідповідності фактично спожитих послуг та сформованих за середніми показниками більше ніж на 20 куб. м споживачу необхідно звернутися для коригування нарахувань з «Електронним зверненням».
Для цього на головній сторінці сайту ПрАТ «АК «Київводоканалу» необхідно натиснути «Запитати» і далі пройти чотири кроки:
1. обрати пункт «Обслуговування мешканців»;
2. обрати пункт «Розрахунки»;
3. заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити документи для внесення змін та актуалізації інформації в обліковій базі товариства;
4. натиснути «Відправити звернення». Також для коригування нарахувань можна звернутися до одного з сервісних центрів комунального концерну «Центр комунального сервісу» або до Центрів обслуговування споживачів Товариства.