Повірка квартирних лічильників: коли, як і хто має її проводити?


Користувачі особистих кабінетів на сайтах КП "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" чи Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" отримують автоматичні сповіщення про наближення терміну повірки. Крім того, дату завершення міжповірочного інтервалу можна перевірити самостійно – у паспорті лічильника або у свідоцтві про його попередню повірку.
Щодо повірки лічильників звертайтеся до операторів гарячої лінії «Київтеплоенерго»: (044) 207-88-88.
Також повірку клієнти можуть замовляти самостійно. Її здійснюють лише ліцензовані компанії: http://bit.ly/4ikRw1B . За результатами повірки видається свідоцтво, що підтверджує точність роботи лічильника.
Копії документів про повірку необхідно передати до ЦКС за допомогою одного з дистанційних каналів обслуговування: https://e.surl.li/wbzwlt або особисто в сервісний центр. Це необхідно для актуалізації даних в інформаційно-аналітичній системі.
Вчасно повірений лічильник гарантує, що у платіжці відображатимуться лише фактично спожиті обсяги тепла та гарячої води. У разі прострочення повірки, згідно із законодавством, нарахування здійснюватимуть за середнім споживанням за останній опалювальний період.
Згідно із Законами України за рахунок плати на абонентське обслуговування здійснюється обслуговування і повірка лише будинкових приладів обліку. Повірка квартирних лічильників здійснюється за рахунок клієнта.