Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Підвищення якості інклюзивного навчання: завдання Державної служби якості освіти до 2026 року

Опубліковано 14 листопада 2024 року о 12:35
фото

Уряд схвалив Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердив операційний план з її реалізації на 2024-2026 роки.

Мета стратегії — створити умови для доступу до якісної освіти кожного здобувача відповідно до його індивідуальних потреб і можливостей. Йдеться про впровадження єдиної та ефективної державної системи для якісного інклюзивного навчання через:

  • індивідуалізацію навчання з огляду на здібності й потреби кожного;
  • сприяння соціальній інтеграції, толерантності та розуміння багатоманітності;
  • розвиток потенціалу здобувачів для досягнення максимальних результатів;
  • зменшення дискримінації в освітньому процесі;
  • підтримку педагогів необхідними ресурсами для ефективного інклюзивного навчання;
  • допомогу органам місцевого самоврядування у запровадженні політик інклюзії;
  • забезпечення гнучкого переходу між закладами різних типів і рівнів освіти.

Зусилля Державної служби якості освіти України будуть націлені на виконання таких завдань операційного плану:

виокремлення потреб у підготовці та підвищенні кваліфікації керівників закладів освіти і педагогічних працівників щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (далі — ООП);

аналіз діяльності інклюзивно-ресурсних центрів зі складенням рекомендацій щодо поліпшення інклюзивного освітнього середовища для навчання, виховання й розвитку соціальних навичок у дітей з ООП;

вивчення роботи команд психолого-педагогічного супроводу в закладах освіти;

моніторинг та оцінювання результатів реалізації інклюзивного навчання на всіх рівнях освіти (від дошкільної до вищої);

дослідження доступності та якості послуг для дітей з ООП, які навчаються в інклюзивних класах/групах, на індивідуальній формі навчання, та подання пропозицій змін до нормативно-правових актів;

надання рекомендацій засновникам закладів освіти з питань забезпечення доступності, безпечності та інклюзивності освітнього середовища;

розроблення методичних рекомендацій щодо організації інклюзивного, індивідуального навчання.

Окреслені заходи спрямовані на поліпшення системи моніторингу, підвищення якості послуг інклюзивно-ресурсних центрів, вдосконалення інклюзивного середовища у закладах освіти та компетентностей педагогів.

Більше матеріалів до теми

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року


Посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти»


Як організувати якісну роботу команди психолого-педагогічного супроводу



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux