Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Основні напрямки та показники роботи Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації за липень 2025 року

Опубліковано 06 серпня 2025 року о 11:25
фото

Основні напрямки та показники роботи
Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
за липень 2025 року

 

Інформуємо, що Указом Президента України від 24.02.2022 № 64

«Про введення воєнного стану в Україні»,

затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»,

в Україні введено воєнний стан

та указами Президента України

«Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»

 

Управління соціальної та ветеранської політики
(надалі - Управління)

У моніторинговому періоді до Урядового контактного центру Урядова «гаряча лінія» 1545 та КБУ «Контактний центр міста Києва» надійшло 245 /зокрема
у липні - 22 звернення громадян, які опрацьовані в установлений термін.

Спеціалісти Управління опрацювали 7650 /зокрема у липні - 342 звернення громадян від Управління надання адміністративних послуг Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (ЦНАП), у відповідності до способу їх доставки.

Скликання засідань комісії/ ради:

  • 02, 09, 16, 23, 30.07.2025 проведено засідання комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) при Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації;

08, 23.07.2025 проведено засідання робочої групи з питань проведення моніторингу та оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю у Деснянському районі міста Києва;

  • 10.07.2025 проведено виїзну нараду робочої групи з питань моніторингу та оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю у Деснянському районі міста Києва, локація: вул. С. Лифаря, 2 а,
    вул. М. Лаврухіна, 4;
  • 16.07.2025 проведено засідання координаційної ради Деснянського району міста Києва з питань запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статті та ґендерної рівності.
  • 17.07.2025 проведено засідання опікунської ради при Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації/ розглянуто 10 питань. За результатами розгляду направлено до суду 9 подань призначення опікунів (піклувальників) та 1 питання про надання дозволу на реєстрацію місця проживання в квартирі, яка належить частково недієздатній особі.

Участь у засіданнях /нарадах:

  • 17.07.2025 участь начальника Управління в засіданні міського комітету доступності осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, за адресою: вул. Хрещатик, 36, ініціатор: Міській комітет доступності виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація);
  • 31.07.2025 участь керівництва Управління у нараді з актуальних питань, пов’язаних з облаштуванням безбар’єрних маршрутів за адресою: вул. Хрещатик, 36, ініціатор: Київська міська державна адміністрація.

Участь у заходах:

11.07.2025 участь керівництва Управління у проведенні урочистого нагородження членам сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України (посмертно), ініціатор: Деснянський районний у місті Києві територіальний центр комплектування та соціальної підтримки.

У моніторинговому періоді здійснено кількісне узагальнення даних по напрямкам основної діяльності Управління, використанням методу збору інформації - числові показники та виокремленням показника за липень, а саме:

Соціальна політика щодо внутрішньо переміщених осіб

У ДП ІОЦ єдиної Web - орієнтованої інформаційної технології формування сегменту «Облік ВПО» в Деснянському районі м. Києва обліковано 39319 осіб, які перемістилися з тимчасово окупованої території, районів проведення бойових дій, по статистиці із загальної кількості: 30492 - сімей, працездатних осіб - 20137, пенсіонерів - 6744, 1657 - осіб з інвалідністю, 7227 - дітей до 18 років, жінок - 23154, чоловіків - 16165, осіб, що потребують працевлаштування - 921, осіб, що отримують соціальну допомогу - 266. Станом на 31.07.2025 фактична кількість внутрішньо переміщених осіб (ВПО), облікованих з 24.02.2022 становила 22946.

Здійснення нагляду за призначенням (перерахунку) пенсій

Спеціалістами Управління:

видано 281 довідку для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу;

перевірено 2152 справи, зокрема 1135 пенсійних справ/ зокрема за липень - 90, призначених вперше.

Призначення та виплати компенсації

опрацьовано:

  • 208/ зокрема за липень - 32 заяви/особових справ з призначення та виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на не професійній основі;
  • 55 заяв/ за липень 2 щодо призначення та виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі, на обліку перебуває 153 заяви /договорів, з них 109 діючих.

Соціальний захист осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

На обліку перебувало 16525 осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, з них: 1862 – діти, призначено за липень 8 компенсаційних виплат/відшкодування вартості проїзду.

Ветеранська політика/забезпечення технічними засобами реабілітації

опрацьовано/видано:

400 заяв/ зокрема за липень - 33 заяви для забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації і видали безкоштовно:

  • направлення для здійснення реабілітаційних заходів із надання комплексних реабілітаційних (абілітаційних) послуг особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності (з метою запобігання виникненню інвалідності) - 32;
  • направлення для забезпечення ортопедичним взуттям осіб похилого віку та осіб з інвалідністю - 48;
  • листи - талони для проїзду в соціальному транспорті особам з інвалідністю внаслідок війни - 363/ зокрема за липень - 15;

Встановлення статусів пільговим категоріям киян

Встановили статус/видали відповідні посвідчення таким категоріям киян/особи:

особи з інвалідністю внаслідок війни - 204 /зокрема за липень - 36 особам;

члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України - 252 /зокрема за липень - 30 особам;

члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни - 13 / за липень - 2 особам;

учасник війни - 2 особам;

ветерана праці - 160 / за липень - 11 особам.

Професійна адаптація

Укладено 5 тристоронніх договорів на суму 42630 грн для отримання послуги з професійного навчання, здійснені касові видатки на суму 11356,00 грн (щодо 2 осіб).

Забезпечення санаторно - курортного лікування

пільгової категорії громадян

Спеціалісти Управління:

  • опрацювали 844/ за липень - 114 заяв щодо надання путівок пільговим категоріям громадян;
  • видали безкоштовно 199 /за липень - 23 путівки у санаторно-курортні заклади, з них оздоровлено: осіб з інвалідністю загального захворювання - 62; ветеранів праці 47; осіб з інвалідністю внаслідок війни - 30; постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС - 33; ветеранів війни - 3; член сім’ї загиблого - 4; учасників бойових дій - 19; особа, що супроводжує особу з інвалідністю І групи -1;

Оздоровлення дітей

Видали 237 / за липень - 37 путівок (102 - супровід одного з батьків, 135 - на дітей) для оздоровлення дітей киян, які приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, віком до 14 років, та дітей - членів сімей загиблих (померлих) киян-Захисників і киянок-Захисниць України віком до 18 років у одного з батьків або іншого законного представника.

Реабілітація дітей з інвалідністю

Уклали 107/ за липень 17 двосторонніх договорів, відповідно до встановленого Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті;

Оздоровлення з курсом реабілітації

Скерували 15 /зокрема за липень - 4 заяви на оздоровлення дітей у державному підприємстві України «Міжнародний дитячий центр «Артек».

Надання матеріальної допомоги малозабезпеченим особам

Спеціалісти Управління прийняли/опрацювали:

248/ за липень - 38 заяв за якими сформовано відповідні справи, з метою надання матеріальної допомоги на поховання особам, які не досягли пенсійного віку та на момент смерті не працювали, не перебували на службі, не зареєстровані у Центрі зайнятості як безробітні, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов'язалась поховати померлого;

337/за липень - 67 заяв на складання актів із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду), відповідно до постанови Уряду від 16.05.2024 № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період»;

  • 75/ за липень - 30 заяв на отримання одноразової матеріальної допомоги деяким категоріям мешканців міста Києва на придбання медичних виробів (засобів особистої гігієни): дітям з інвалідністю до 2-х років та без інвалідності, хворим на тяжкі перинатальні ураження нервової системи; дітям з інвалідністю віком від 2-х років у разі наявності медичних показань; Захисникам і Захисницям України, які отримали поранення, контузію, каліцтво, травми або мають інвалідність внаслідок війни;
  • 6/ за липень - 4 заяви на отримання одноразової матеріальної допомоги киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах в результаті пошкодження чи руйнування житлового будинку (квартири) в місті Києві, спричиненого збройною агресією рф проти України;
  • 2 заяви на отримання одноразової компенсації та щорічної допомоги в розрізі протимінної діяльності в Україні.

Постраждалі від торгівлі людьми

Прийняли та призначили одноразову матеріальну допомогу 1 особі, відповідно до постанови Уряду від 25.07.2012 № 660 «Про затвердження Порядку виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми».

  • Соціальна робота, протидія насильства та ґендерна рівність

Обстеження матеріально - побутових умов проживання громадян

В Управлінні:

Проведено 1222/ за липень - 144 актів обстеження матеріально - побутових умов сім’ї з метою визначення складу сім’ї, ступеня нужденності та факту.

Встановлення факту здійснення догляду

Складено 32 /за липень - 7 актів встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи або особам, які потребують постійного стороннього догляду, для перетину державного кордону громадянами України.

Організація надання соціальних послуг

Спеціалісти Управління:

прийняли 736/ за липень - 91 рішення про надання/відмову соціальних послуг, відповідну інформацію внесено в обліковий запис до Реєстру надавачів та отримувачів послуг;

надали 62/ за липень - 9 направлень на проходження підготовки/перепідготовки фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду окремим категоріям громадян відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» без здійснення підприємницької діяльності;

  • опрацювали 859 / за липень - 154 заяви/повідомлення щодо надання соціальних послуг в підсистемі Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС);
  • здійснили наповнення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг (надавачів соціальних послуг комунальної та недержавної форми власності) (ЄІССС) - 21;
  • здійснили наповнення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг - 736 / за липень - 91;
  • провели 2 засідання робочої групи щодо відповідності критеріям діяльності надавачів соціальних послуг;
  • здійснили перевірку надавачів соціальних послуг комунальної та недержавної форми власності, внесених до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг щодо відповідності критеріям діяльності (кількість перевірених надавачів) – 15.

Вчинення домашнього насильства

опрацювали 601/ за липень - 83 повідомлення про вчинення домашнього насильства;

видали 2 направлення для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильство за ознакою статті, до Притулку для постраждалих осіб та 23 направлення для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, до центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Висновки ступеня індивідуальних потреб

Здійснили комплексне визначення та підготовлено 261 /за липень - 35 висновків ступеня індивідуальних потреб осіб/ виявлено 107 сімей, які перебували у складних життєвих обставинах;

Юридичне забезпечення, встановлення опіки (піклування) та

захист прав недієздатних (обмежено дієздатних) осіб:

  • представили інтереси за позовами громадян в адміністративних та цивільних справах про визнання дій неправомірними та зобов’язання вчинити певні дії у 209 / за липень - 27 судових засіданнях;
  • надали консультативно - правову допомогу 268 / за липень - 50 громадянам з питань встановлення опіки/піклування;
  • опрацювали 91 особову справу з питань встановлення опіки/піклування недієздатних /обмежено дієздатних осіб.

У Єдиному реєстрі утримувачів карток «Картки Киянина» зареєстровано/станом на 31.07.2025 - 139209 осіб, з них активовано карток - 112831 осіб.

Надання соціальних/реабілітаційних послуг населенню

Деснянського району міста Києва

У Територіальному центрі соціального обслуговування

Деснянського району міста Києва

(надалі - Територіальний центр):

За липень 2025 року 925 осіб, які перебували у складних життєвих обставинах і потребували надання соціальних послуг, отримали 44 472 заходи соціальних послуг, зокрема:

655 осіб отримали 35 767 заходів соціальної послуги догляду вдома; 

20 осіб отримали 3 856 заходи соціальної послуги паліативного догляду;

631 особа отримала 2 604 заходів соціальної послуги представництва інтересів;

15 осіб отримали 62 заходи соціальної послуги фізичного супроводу;

89 осіб отримали 623 заходи соціальної послуги соціальної адаптації;

473 особи отримали 1 370 заходів соціальної послуги натуральної допомоги (у вигляді продуктових наборів, засобів особистої гігієни, засобів реабілітації, послуг перукаря, тесляра, манікюру/педикюру);

35 осіб отримали 35 заходів соціальної послуги інформування;

41 особа отримала 155 заходів транспортних послуг.

Також, спеціалісти Територіального центру опрацювали 9 звернень від громадян, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва».

Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю

Деснянського району міста Києва

(далі - Центр)

В Центрі функціонує 6 відділень, які надають соціальні/ реабілітаційні послуги, за період: 01 - 31.07.2025 року:

У відділенні денного догляду 10 дітям відповідно до індивідуальних програм реабілітації, надано 244 соціальні послуги /1070 заходів, а саме:

послуга денний догляд - 112 послуг /674 заходів:

Заходи денного догляду:

  • Створення умов для денного перебування;
  • Організація харчування;
  • Спостереження за станом здоров’я;
  • Допомога у самообслуговуванні;
  • Соціальна реабілітація;
  • Психологічна допомога;
  • Соціально-трудова адаптація (залучення до діяльності мистецького напрямку (зображувальна, музична, театральна, хореографічна тощо);
  • Організація дозвілля;
  • Транспортні послуги.

Організовано харчування та допомога у прийнятті їжі 10 дітям, також 5 дітей отримали 37 послуг/ 74 заходів із транспортного перевезення/реверс на спеціалізованому автомобілі.

  • Заходи комплексної реабілітації;
  • Заходи із соціальної реабілітації (абілітації);
  • Заходи із психологічної (психолого-педагогічної) реабілітації;
  • Заходи з професійної (трудової) реабілітації;
  • Заходи із фізкультурно-спортивної реабілітації;
  • Заходи із фізичної реабілітації;
  • Заходи з медичної реабілітації (медичного спостереження).

а саме:

психологічна реабілітація - 66 послуг /264 заходи;

медичний супровід - 66 послуг /132 заходи.

У відділенні ранньої реабілітації (абілітації) 2 дітям відповідно до індивідуальних програм реабілітації, надано 36 соціальних послуг /160 заходів, а саме:

фізична реабілітація - 24 послуги /112 заходів;

медичний супровід - 12 послуг /48 заходів.

У відділенні психолого-педагогічної реабілітації 13 дітям відповідно до індивідуальних програм реабілітації, надано 231 соціальну послугу /2137 заходів, а саме:

психологічна реабілітація - 73 послуги /730 заходів;

педагогічна реабілітація - 86 послуг /860 заходів;

фізична реабілітація - 72 послуги /547 заходів.

У відділенні соціальної реабілітації (абілітації) 24 особам з інвалідністю відповідно до індивідуальних програм реабілітації, надано 525 соціальних послуг /2615 заходів, а саме:

педагогічна реабілітація - 251 послуга /1245 заходів;

соціальна реабілітація - 274 послуг /1370 заходів.

Проведені групові заняття з активної фізкультури, клуб спілкування (за планом).

У відділенні професійної та трудової реабілітації/працетерапії 15 особам з інвалідністю відповідно до індивідуальних програм реабілітації, надано 223 соціальні послуги /839 заходів, а саме: педагогічна реабілітація - 223 послуги /839 заходів.

Службою соціального патронажу охоплено 18 особам з інвалідністю, надано 108 соціальних послуг /186 заходів, а саме: соціальної реабілітації - 108 послуг /186 заходів.

Деснянський районний в місті Києві центр соціальних служб

(далі - центр)

Загальна кількість сімей (осіб), щодо яких надійшла інформація (заява, повідомлення, виявлені надавачем соціальних послуг, самозвернення тощо) - 893 сім'ї/особи. Повідомлення про можливі випадки постраждалих від жорстокого поводження та насильства - 650, зокрема особи, які постраждали від торгівлі людьми - 2, під соціальним супроводом. Кількість сімей/осіб, охоплених послугами, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі - 154, складено актів оцінки потреб - 77.

Загалом на обліку центру станом на 31.07.2025 перебувало 1943 сім'ї, з них продовжено з попереднього року - 682 сім'ї/особи, в яких виховуються 2354 дитини, охоплених соціальними послугами, з них перебувають в складних життєвих обставинах 971 сім'я/особа, в яких виховується 1266 дітей. В ході здійснення соціальної роботи з сім’ями/особам надано 4220 соціальних послуг для 1943 сім'ї, зокрема: соціального супроводу - 36 (сімей/послуг); консультування - 943 (сім'ї/послуг); інформування - 997 (сімей/послуг); представництва інтересів - 907 (сімей/послуг); психологічної допомоги - 338 (сімей/послуг); юридичної допомоги - 313 (сімей/послуг); сприяння в отриманні гуманітарної допомоги - 686 (од.).

Спеціалістами центру складено 434 акти оцінки потреб сім’ї/особи.

Центром направлено до Управління 230 заяв щодо надання соціальних послуг, за якими прийняті відповідні рішення.

Центр у справах сім’ї та жінок

Деснянського району міста Києва

(далі - Центр)

У звітному періоді до Центру направлено за рішенням Деснянського районного суду міста Києва 13 постанов для проходження Програми (чол.), яким надано інформаційних послуг - 18 (3 - жін.; 15 - чол.). Спеціалістами укладено 9 договорів для проходження Програми для кривдників за рішенням Деснянського районного суду міста Києва/ 3 особи (чол.) пройшли Програму у повному обсязі. Направлено 8 повідомлень до УП ГУ НП Деснянського району міста Києва щодо проходження Програми для кривдників та 3 повідомлення до Деснянського районного суду. Всього по Програмі у звітному періоді отримали послуги 42 особи (4 - жін.; 38 - чол.) направлених за рішенням Деснянського районного суду міста Києва, яким надано 180 (27 - жін.; 153 - чол.) індивідуальних консультацій, а саме: - до психологів звернулося 24 особи (4 - жін.; 20 - чол.), яким надано 162 (27 - жін.; 135 - чол.) психологічну консультацію; до юрисконсульта звернулося 9 осіб (чол.), які отримали 9 послуг консультування (чол.); 9 осіб (чол.) отримали соціальні консультації.

У «Службі первинного соціально-психологічного консультування осіб,
які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі» (далі - Служба) проходять консультування 15 осіб (13 - жін.; 2 - чол.) з них 1 дитина (хлоп. 4 р.), із них постраждалих від домашнього насильства 13 осіб (жін.) та 2 особи (жін.) - насильства за ознакою статі, яким надано 26 індивідуальних консультацій а саме: юридичних - 5; психологічних - 16; соціальних - 5. За видами насильство поділяється на: психологічне - 13; фізичне - 2. У звітному періоді уклали договори на проходження програми для постраждалих 4 особи (жін.), з них: 4 (жін.) - домашнє насильство/ психологічне.

У структурному підрозділі Центру - «Притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі» перебувала 1 особа (жін.), 60 і більше років (ВПО), якій надані такі соціально-побутові послуги: психологічні - 4; соціально-побутові - 31.

Управління освіти

  • Відповідно до Розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 15.01.2025 № 31 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації» (зі змінами) по галузі «Освіта» заплановано виконання робіт з капітального ремонту в закладах освіти Деснянського району на загальну суму 207 873,7 тис. грн. Станом на 30.07.25 освоєно 1 115,8 тис. грн.

По галузі «Освіта» кошти передбачено на:

  • капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в 3 ЗЗСО (№ 293, 320, 321) на загальну суму 9 350,0 тис. грн. У ЗЗСО № 293 та 320 укладено договори з підрядниками, роботи розпочато. По ЗЗСО № 321 здійснюються організаційно-правові заходи щодо розроблення проектно-кошторисної документації та проведення електронної закупівлі. Станом на 30.07.25 освоєно 27,7 тис. грн.
  • капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в 4 ЗЗСО (№ 39, 238, 277, 293) на суму 10 783,0 тис. грн. У ЗЗСО № 238 укладено договір підряду, роботи розпочато, в ліцеї № 39 проводиться електронна закупівля (на стадії визначення переможця), для проведення закупівлі в ліцеї № 293 здійснюється розроблення проектно-кошторисної документації. В ЗЗСО № 277 триває процедура укладення договору з підрядною організацією.
  • капітальний ремонт найпростішого укриття в 6 ЗЗСО (№ 39, 250, 263, 264, 292, 322) на загальну 22 085,6 тис. грн. У ЗЗСО № 263 та 264 здійснюється виготовлення проектно-кошторисної документації стадії «Робочий проект». У ЗЗСО № 250 та 292 укладено договори з підрядними організаціями. В ліцеї № 39 проводиться електронна закупівля (на стадії визначення переможця), в ЗЗСО № 322 триває процедура укладення договору з підрядником. Станом на 30.07.25 освоєно 481,3 тис. грн.
  • капітальний ремонт найпростішого укриття (в тому числі інженерних мереж) в 4 ЗЗСО (№ 238, 270, 282, 283) на загальну суму 13 870,0 тис. грн. Для виконання ремонтних робіт в ЗЗСО № 238, 270 та 283 укладено договори підряду, роботи розпочато. По ЗЗСО № 282 здійснюється виготовлення проектно-кошторисної документації стадії «Робочий проект». Станом на 30.07.25 освоєно 42,7 тис. грн.
  • капітальний ремонт найпростішого укриття (улаштування гідроізоляції фундаментів та зовнішніх стін найпростішого укриття) в ЗЗСО № 278 на суму 1 000,0 тис. грн. Триває процедура укладення договору з підрядною організацією.
  • капітальний ремонт фасаду (підсилення основ фундаменту та фасаду) в ЗЗСО № 249 на суму 11 272,6 тис. грн. Здійснюються організаційно-правові заходи щодо коригування робочого проекту, а саме погодження завдання на проектування.
  • капітальний ремонт фасаду із застосуванням заходів з енергозбереження в 2 ЗЗСО (№ 192, 218) на суму 20 000,0 тис. грн. В обох закладах укладено договори на виготовлення проектно-кошторисної документації стадії «Робочий проект».
  • капітальний ремонт будівлі із заходами енергозбереження в ЗЗСО № 276 на суму 4 000,0 тис. грн. У 2024 році розроблено робочий проект. Наразі проведено електронну закупівлю, укладено договір підряду, роботи розпочато.
  • капітальний ремонт електричних мереж та електрощитових (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в ПШ «Київські каштани» на суму 300,0 тис. грн. Роботи завершено. Станом на 30.07.25 освоєно 19,4 тис. грн.
  • капітальний ремонт інженерних мереж (заміна радіаторів) в ліцеї № 39 на суму 358,2 тис. грн. Триває електронна закупівля (на стадії визначення переможця).
  • капітальний ремонт фасаду із застосуванням заходів з енергозбереження в 7 ЗДО (№ 83, 91, 421, 721, 753, 811, 812) на загальну суму 51 900,0 тис. грн. По всіх об’єктах завершено роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації стадії «Робочий проект» та отримано позитивні Експертні висновки. Наразі здійснюються організаційно-правові заходи щодо оголошення електронних закупівель. Станом на 30.07.25 освоєно 332,4 тис. грн.
  • капітальний ремонт найпростішого укриття в ЗДО № 362 на суму 500,0 тис. грн. Роботи завершено. Станом на 30.07.25 освоєно 19,5 тис. грн.
  • капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в ЗДО № 222 на суму 3 000,0 тис. грн. Здійснюються організаційно-правові заходи щодо проведення електронної закупівлі. Станом на 30.07.25 освоєно 25,4 тис. грн.
  • капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в 2 ЗДО (№ 753, 797) на загальну суму 5 000,0 тис. грн. Наразі проводяться електронні закупівлі. Станом на 30.07.25 освоєно 50,8 тис. грн.
  • капітальний ремонт електричних мереж та електрощитових (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в 6 ЗДО (№ 9, 170, 421, 597, 768, 780) на загальну суму 1 800,0 тис. грн. По ЗДО № 421 проводиться електронна закупівля. На всіх інших об’єктах роботи завершено. Станом на 30.07.25 освоєно 116,6 тис. грн.
  • капітальний ремонт (відновлення роботи закладу) в ЗДО № 782 на суму 52 654,4 тис. грн. Проводиться електронна закупівля (на стадії визначення переможця).

Управління культури

У липні 2025 року закладами культури, що знаходяться у підпорядкуванні Управління культури Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації проводилась робота відповідно до затверджених планів за напрямками: святкові заходи для дітей та дорослих, заохочення та активізація громадської активності, патріотичне та національне виховання, організація змістовного дозвілля та відпочинку дітей, психологічна реабілітація, розширення кругозору, заохочення дітей до читання, майстер-класи, концертна та конкурсна діяльність.

Під час літніх канікул педагогічні колективи продовжують роботу зі своїми вихованцями, забезпечуючи їм змістовний, яскравий на емоції відпочинок, туристичні поїздки, участь у Всеукраїнських і Міжнародних конкурсах. Викладачі мистецьких шкіл надають допомогу випускникам у підготовці випускників до вступу до вищих мистецьких навчальних закладів. Ведеться активна робота щодо підготовки до нового навчального року та опалювального сезону 2025-2026, здійснюється догляд за прилеглою територією, виконуються ремонтні роботи.

За звітний період проведена наступна робота:

Конкурсна діяльність

Важливим напрямком діяльності закладів культури є участь у Міжнародних, Всеукраїнських та міських мистецьких фестивалях і конкурсах.

За звітний період у 14 мистецьких конкурсах взяли участь усього учасників – 21, з них – творчих колективів – 5 (КДШМ, ДМШ № 24, Школа мистецтв
ім. М.Д. Леонтовича, ОКЦ «Дивосвіт», ЦЕВ «Гармонія», Будинок культури).

Творчі проєкти

Учні мистецьких шкіл, вихованці клубів та бібліотеки долучилися до реалізації цікавих творчих проєктів:

  • творчий проєкт в літньому таборі «New Spaсе» з майстер-класами з режисури для учасників (КДШМ №3);
  • авторський проєкт з написання книги «Легенди в бібліотеці» з майстер – класом письменниці Дарії Китайгородської (Бібліотека № 2);
  • продовжується реалізація проєкту «Вулична бібліотека для дітей» (ЦЕВ Гармонія).

Виставкова діяльність:

  • персональна виставка фоторобіт рівненського митця Олександра Харвата «Ренесанс образів» (Галерея мистецтв);
  • виставка дитячих малюнків «Симфонія графіки: українські музичні традиції» (Бібліотека № 115);
  • тематична художня експозиція до Дня Української Державності «Україна є, Україна буде» - (КДШМ №3);
  • виставка художніх робіт учнів КДШМ №3 та Маріупольської художньої школи ім. А.І. Куїнджі «Мости мистецтва» (Центр БФ «Я МАРІУПОЛЬ»).

Публікації

У липні читачі ознайомились з розповідями, присвяченими відомим діячам мистецтва, питанням психології, виховання юних музикантів, впливу занять різними видами мистецтва на формування особистості: «10 правил для домашніх занять від Мод Пауелл», «Лавандова алея зачаровує, дарує неповторний аромат і відчуття спокою, радості в душі», «Почуття єдності, національної гідності та духовного спадкоємства - ось що втілює в собі День Української Державності», «П’ять українських слів, які не перекладаються жодною мовою», «Схилімо голови перед пам’яттю воїнів, добровольців, медиків, волонтерів, а також перед усіма цивільними, які стали жертвами воєнних злочинів та звірств російських окупантів», «Троєщина. Неймовірна. Справжня. Просто Троя»; «День вшанування пам’яті Захисників і Захисниць України, учасників добровольчих формувань та цивільних, закатованих і загиблих у полоні - не просто дата в календарі. Це шрам у серці нації, мовчазний крик, обов’язок пам’ятати і передавати правду світові».

До пам’ятних дат та днів народження відомих українських митців опубліковано розповіді про життєвий і творчий шлях українських композиторів Платона Майбороди, Ігоря Поклада, Івана Небесного та музикантів Богодара Которовича та Анатолія Кочерги.

Бібліотеки Централізованої бібліотечної системи:

Віртуальні виставки, подорожі

Віртуальна виставка «Хто ти є, Україно?», до Дня Української Державності за проєктом «Матриця Українського духу»- (Бібліотека № 2 для дітей).

Майстер – класи для дітей і дорослих 

У липні в закладах відбулись майстер-класи: із живопису (Бібліотека № 115); для юних майстрів та майстринь, на честь Дня емодзі з виготовлення чарівних пташок миру (Бібліотека № 2); з виготовлення канапок «Фуршетні канапки», з розпису шоперів для дітей клубного формування «Спілка багатодітних родин «Берегиня» (ОКЦ «Дивосвіт»); з приготування шоколадних цукерок до Всесвітнього дня шоколаду(Будинок культури); «Пляжний настрій», «Солодка насолода» - розважальний ранок і майстер - клас «Цукерки на папері» та «Свято морозива» - святковий ранок і майстер - клас для дітей ВПО за проєктом «Ти не один». (Бібліотека ім. В. Кучера).

Урочисті та святкові заходи

- День зенітних ракетних військ Повітряних сил ЗСУ ЦРБ ім. П.Загребельного відзначила патріотичною майстеркою «Герої завжди поміж нас»;

- День Української Державності захід організовано Управлінням культури спільно з Управлінням молоді та спорту, благодійними організаціями у парковій зоні «Я люблю мій парк»: творчі колективи, солісти - виконавці на музичних інструментах та вокалісти дарували глядачам своє мистецтво. Майстер-класи, ігри, вікторини, турніри викликали у дітей неперевершені емоції.

У святковій програмі були задіяні учні та викладачі мистецьких шкіл, центрів естетичного виховання, Будинку культури та бібліотек, а КДШМ №3 підготувала та опублікувала на своїй сторінці Фейсбук віртуальне музично-поетичне привітання учнів фольклорного відділу з нагоди Дня Української Державності «Батьківщина».

Психологічні тренінги та робота по забезпеченню ментального здоров’я:

З метою покращення емоційного стану підопічних та створення умов для їхньої ресоціалізації, як невід’ємної частини комплексної підтримки людей з особливими потребами у партнерстві з Центром у справах сім’ї та жінок Деснянського району започатковано реалізацію проєкта «Простір турботи, тепла і натхнення» для вихованців Центру соціальної реабілітації осіб з інтелектуальними та психічними порушеннями. Відбулося 3 заняття з тілесно-орієнтованою психотерапевткою, психологинею та письменницею Ельмаз Кліменок (ЦРБ ім. П. А. Загребельного).

Відбулись тренінги у бібліотеках ЦБС: «Фінансова грамотність у вихованні дітей» з психологинею Ольгою Беленок (Бібліотека № 115); у Міжнародний день турботи про себе – заняття для дітей з психологом Анною Ляшенко ( Бібліотека №2); «Ключ до гармонії» - розмова з практичним психологом Власовою Інною на тему самоповаги і самопочуття (Бібліотека ім. С. Олійника); «Баланс і гармонія: запобігання емоційному та професійному вигоранню» за участі Ольги Федорук, освітньої експертки для бібліотечних працівників; арттерапія «Глиняні хвостики» для учасників гуртка ліплення з полімерної глини; бібліорелакс «Казкове світло дитячого серця» під час благодійного фестивалю «Жити життя зараз»; заняття на тему «Простір моїх змін», за підтримки соціального педагога Центр у справах сім’ї та жінок (ЦРБ ім. П.Загребельного); тренінги та заняття для ВПО та їхніх дітей за проєктом «Ти не один»; «Опрацювання тілесної напруги у ВПО та відчуття ресурсу»; арт-терапія «Веселий колаж»; святковий ранок і майстер - клас «Літо разом з книгою» (Бібліотека ім. В. Кучера).

Заходи для дітей та дорослих

Заходи для дітей:

У липні місяці для дітей проведено:

  • захід присвячений темі сімейних цінностей «Родина єднає, бібліотека розважає»; літературна кав'ярня «Смачна читанка»; книжковий інтерактив «Бешкетна бунтарка» до 80-річчя з часу публікації повісті-казки Астрід Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха»; голосні читання книги Романа Росіцького «Мешканці старого двору» (Бібліотека № 115);
  • екологічний барометр «Скажи пакету – НІ!» до Всесвітнього дня без поліетиленових пакетів; ерудит – game «Плутанина для кмітливих» до Дня розумників та Міжнародного дня головоломки для відвідувачів студії «Мовні витребеньки»; ігровий майданчик до Всесвітнього дня стрибка «Спорт+Гра=здоров’я» для вихованців з особливими освітніми потребами ЗДО
    № 491 (Бібліотека № 119); День спортивної бібліотеки; Літні розваги у бібліотеці «Як ми побороли спеку»; День шоколаду в мовному клубі - «ПроМова» (Бібліотека № 2); «Кольорова пригода» до Міжнародного дня головоломки у дитячому садочку (Бібліотека ім. С. Олійника); бенефіс-фентезі «Світ магії Гаррі Поттера», присвячено ювілею Британської письменниці Джоан Ролінг (ЦРБ
    ім. П.Загребельного);
  • для вихованців зразкового дитячого театру - студії «Вишневий сад» був організований похід до театрів: Театр на Михайлівській та театр на Троєщині. (ЦЕВ Гармонія);
  • у літньому таборі для дітей пройшли різноманітні заходи: бесіди, майстер – класи, ігри та розваги, вікторини, а саме: «Про цінності життя», День Піци в Гармонійному таборі», «День Інтелектуалів», «День Казкових героїв», «День Морозива». (ЦЕВ «Гармонія»);
  • будинок культури долучив своїх вихованців до Всеукраїнського флеш- мобу «Рятівна мисочка» (спасіння від спраги бездомних тварин).

Заходи для дорослих:

Серія творчих зустрічей гуртка з в’язання гачком «В’яжемо разом» у межах проєкту «Ти не один»; поетична хвилина «Поезія незламних» (знайомство з новими творами учасника бойових дій під Бахмутом Олексія Титенка Тітан - 84). (Бібліотека ім. В. Кучера); заняття розмовного клубу «Вивчаймо мову!» для відвідувачів Волонтерського центру «Перший спалах».(Бібліотека № 1); «День нової книги» – справжнє свято для всіх книголюбів! Читачі знайомилися з найсвіжішими надходженнями до бібліотечного фонду.(ЦРБ ім. П.Загребельного).

Управління молоді та спорту 

(далі - Управління)

Протягом липня Управлінням та підпорядкованими установами проведено та взято участь у спортивно-масових та молодіжних заходах, а саме:

вуличний фітнес у Деснянському районі;

тренування бігового клубу «Деснянських Run Club»;

стріт стретчинг;

святковий захід з нагоди Дня Української Державності;

перша транспортна конференція Деснянського району м. Києва 2025;

чемпіонат України з пентанку в Деснянському районі;

фестиваль фізичної активності «Жити життя зараз» - енергія, рух, натхнення;

похід в Карпати.

Також інформуємо, що за липень підготовлено 6 наказів з основної діяльності

Управління молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації та 4 накази з кадрових питань Управління молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.

На виконання Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», міських цільових програм, Управління веде реєстр дітей пільгових категорій Деснянського району міста Києва, які бажають оздоровитися та відпочити в таборах, відповідно реєстру, а також заяв батьків та осіб, що їх замінюють, у липні направлено на оздоровлення та відпочинок  42 дитини пільгових категорій до дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, а саме:

ДОЗВ «Карпатський Фенікс» (Чернівецька обл., Вижицький район, с. Мигове,).

ДОТ «Карпати» ( Закарпатська обл.);

ДОТ «Соколята» (Львівська обл.);

ДОЗ «Артек-Прикарпаття» ( Чернівецька обл.).

Управління (Центр) надання адміністративних послуг

В Управлінні (Центрі) надання адміністративних послуг Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – ЦНАП), з метою вшанування світлої пам'яті полеглих героїв під час виконання бойових завдань із захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України, мирних громадян, які загинули унаслідок збройної агресії російської федерації проти України, щоранку о 09.00 годині проводиться загальнонаціональна хвилина мовчання.

Через ЦНАП можна отримати понад 450 адміністративних послуг.

Прийом відвідувачів у ЦНАПі здійснюється за змішаною формою обслуговування: попередньо зареєструвавшись в електронній черзі на конкретну годину або відвідавши ЦНАП у зручний час та на місці отримати талон електронної черги на прийом. Попередній запис на прийом можна здійснити за допомогою вебпорталу ЦНАП м. Києва, мобільного додатку «Київ Цифровий».

За період з 01.07.2025 по 31.07.2025 адміністраторами прийнято 9816 заяв для отримання адміністративних послуг.

Через ЦНАП найбільше заяв подано на такі адміністративні послуги:

- надання витягу з Реєстру територіальної громади – 2195 звернень (що становить 22 % від загальної кількості прийнятих заяв);

- оформлення паспортних документів – 2193 заяви (22 %);

- з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб – 1108 заяв (11 %);

- Департаменту соціальної та ветеранської політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надання щомісячної адресної матеріальної допомоги киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах в результаті пошкодження чи руйнування житлового будинку (квартири), спричиненого збройною агресією Російської Федерації проти України, а також інших видів матеріальних допомог) – 823 заяви (8 %);

- Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві – 719 заяв (7%);

- Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (зокрема державна реєстрація права власності на нерухоме майно, обтяження речового права на нерухоме майно, припинення права власності на нерухоме майно та об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням, внесення змін до записів Державного реєстру тощо) – 698 заяв (7 %);

- Управління соціальної та ветеранської політики (зокрема видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю, встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки тощо) – 366 заяв (4 %);

- надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 283 заяви (3 %);

- з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських об’єднань тощо – 221 заява (2 %);

- обліку, розподілу житлової площі та приватизації – 180 заяв (2 %);

- Управління державної реєстрації актів цивільного стану Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (державна реєстрація народження, смерті, шлюбу) – 172 заяви (2 %);

- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 161 заява (2 %);

- Служби у справах дітей – 115 заяв (1%);

- надання Витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни – 96 звернень (1%).

Адміністраторами ЦНАПу Деснянського району, залученими до роботи єдиного Call-центру центрів надання адміністративних послуг м. Києва, надано понад 3686 консультацій у телефонному режимі.

У приміщенні ЦНАПу представники суб’єктів надання адміністративних послуг Деснянської РДА за графіком надають консультації громадянам. Щоп'ятниці здійснює прийом громадян юрист Північного міжрегіонального центру з надання безоплатної правничої допомоги.

Управління благоустрою та підприємництва

Спеціалістами Управління благоустрою та підприємництва Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Управління) щоденно забезпечується дієвий контроль за належним санітарно-технічним станом території Деснянського району на предмет дотримання Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008
№ 1051/1051.

Станом на теперішній час, працівниками Управління спільно з представниками поліції здійснюється періодичний контроль, з метою виявлення та ліквідації незаконної торгівлі на території Деснянського району, зокрема за наступними адресами:

- вул. Героїв Енергетиків, 16-20 та навпроти;

- вул. Закревського, 93А;

- просп. Червоної Калини, 15-17;

- просп. Лісовий, 25-29.

Станом на звітний період, спеціалістами Управління благоустрою та підприємництва Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації, у межах компетенції та відповідно до розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 27 лютого 2020 року № 148 «Про створення робочої групи з питань посилення боротьби з нелегальним обігом алкогольної продукції на території Деснянського району», робочою групою було проведено обстеження території Деснянського району міста Києва з метою виявлення фактів порушення вимог чинного законодавства у сфері реалізації алкогольної продукції, а також недопущення її незаконного обігу, зокрема за адресами:

- проспект Червоної Калини, 6 (на момент проведення рейду заклад, у якому здійснюється реалізація алкогольної продукції на розлив, не працював);

- проспект Лісовий, 25-Д (діяльність закладу з реалізації алкогольних напоїв здійснюється на законних підставах - наявна відповідна ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, договір оренди приміщення, а також інші дозвільні документи, передбачені чинним законодавством);

- вул. Оноре де Бальзака, 56-А (за результатами обстеження складено адміністративний протокол за ст. 156 Кодексу України про адміністративні правопорушення із вилученням алкогольної продукції);

- вул. Оноре де Бальзака, 66 (встановлено, що діяльність закладу з реалізації алкогольних напоїв здійснюється на законних підставах - наявна відповідна ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, договір оренди приміщення, а також інші дозвільні документи, передбачені чинним законодавством);

- вул. Ореста Левицького, 5 (за результатами обстеження складено адміністративний протокол за ст. 156 Кодексу України про адміністративні правопорушення, діяльність без ліцензії);

- вул. Оноре де Бальзака, 63-Г(встановлено, що діяльність закладу з реалізації алкогольних напоїв здійснюється на законних підставах - наявна відповідна ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, договір оренди приміщення, а також інші дозвільні документи, передбачені чинним законодавством);

- вул. Оноре де Бальзака, 60 (на момент проведення рейду заклад, у якому здійснюється реалізація алкогольної продукції на розлив, не працював);

- вул. Оноре де Бальзака, 18/78 (на момент проведення рейду заклад, у якому здійснюється реалізація алкогольної продукції на розлив, не працював);

- проспект Червоної Калини, 73 (діяльність закладу з реалізації алкогольних напоїв здійснюється на законних підставах - наявна відповідна ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, договір оренди приміщення, а також інші дозвільні документи, передбачені чинним законодавством);

- вулиця Радунська, 13-А (діяльність закладу з реалізації алкогольних напоїв здійснюється на законних підставах - наявна відповідна ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, договір оренди приміщення, а також інші дозвільні документи, передбачені чинним законодавством);

- проспект Червоної Калини, 15 (на момент проведення рейду заклад, у якому здійснюється реалізація алкогольної продукції на розлив, не працював);

- проспект Червоної Калини, 10 (на момент проведення рейду заклад, у якому здійснюється реалізація алкогольної продукції на розлив, не працював);

- вулиця Миколи Закревського, 30-А (діяльність закладу з реалізації алкогольних напоїв здійснюється на законних підставах - наявна відповідна ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, договір оренди приміщення, а також інші дозвільні документи, передбачені чинним законодавством);

- вул. Шолом-Алейхема, 19 (на момент проведення рейду було надано витяг з Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу;

- вулиця Миколи Закревського, 12 (на момент проведення рейду заклад, у якому здійснюється реалізація алкогольної продукції на розлив, не працював);

- вул. Архітектора Ніколаєва, 7 (діяльність закладу з реалізації алкогольних напоїв здійснюється на законних підставах - наявна відповідна ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, договір оренди приміщення, а також інші дозвільні документи, передбачені чинним законодавством).

На виконання окремого доручення начальника Київської міської військової адміністрації Т. Ткаченка від 15.06.2024 № 1771, щодо питань переміщення транспортних засобів, Деснянською РДА за період з 14.07.2025 по 25.07.2025 було організовано спільно з силами комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» переміщення 34 покинутих транспортних засобів на спеціально облаштований майданчик. Крім цього, відповідними структурними підрозділами Деснянської РДА спільно з власниками транспортних засобів організовано переміщення 30 транспортних засобів.

Управління житлово-комунального господарства

Відповідно до розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.07.2025 № 528 «Про внесення змін до розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 15.01.2025 № 31 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районної в місті Києві державної адміністрації» Управлінням житлово-комунального господарства заплановано провести капітальний ремонт житлового фонду Деснянського району на суму 320 157,653 грн.

Станом на 01.07.2025 згідно актів виконаних робіт завершено роботи з капітального ремонту житлового фонду на суму 113 461,691 тис. грн, а саме:

- капітальний ремонт по заміні вікон та дверей (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) на суму 56 648, 658 тис. грн.;

- капітальний ремонт електричних мереж/електрощитових (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) на суму 24 774, 132 тис. грн.;

- капітальний ремонт покрівель (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) на суму 21 799,301 тис. грн;

- капітальний ремонт фасадів (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) на суму 9 278, 969 тис. грн.

Комунальне підприємство по утриманню

зелених насаджень Деснянського району м. Києва

У липні 2025 року проведено роботи із висаджування кущів – 127 шт., висаджування квітів – 77,483 тис. шт., формувальної і санітарної обрізки дерев – 140 шт., роботи із формувальної і санітарної обрізки кущів – 3345 шт., видалення сухостійних та аварійних дерев – 156 шт., викошування газонів – 87,2 га.

Відремонтовано існуючих елементів на дитячих майданчиках – 23 шт., відремонтовано існуючих елементів на спортивних майданчиках – 12 шт., ремонт/фарбування існуючих лав – 146 шт., ремонт/фарбування існуючих урн для сміття – 158 шт., ремонт/фарбування існуючих контейнерів для сміття – 2 шт., Встановлено обмежувачів заїзду на зелену зону – 61 шт. Влаштовано доріжку з ФЕМ покриттям – 135 м2. Ліквідовано стихійні сміттєзвалища – 18 м3.

Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління

по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них

За липень 2025 року очищено: 356 од. зливоприймачів та 143 од. оглядових колодязів. Проведено ремонт: зливоприймачів – 10 од., оглядових колодязів – 14 од. Проведено роботи з очищення решіток ЗП по занижених місцях.

Щоденно проводяться роботи по прибиранню балансової вулично-шляхової мережі КП ШЕУ Деснянського району, підземних пішохідних переходів, зупинок громадського транспорту. Також виконані роботи з миття колесовідбійної стрічки.

Виконано ремонт струменево-ін’єкційним методом («Crafco Magnum») -

2 242 м2.

Виконано ремонт асфальтобетонного покриття плавильно - заливальною машиною - 1 081 м. п.

Виконуються роботи з поточного ремонту по пр. Червоної Калини (від буд. № 75 до вул. Сержа Лифаря (з транспортною розв’язкою), в ході яких виконано 3083 м2 асфальтобетонного покриття на тротуарі.

Продовжується виконання робот з дрібного ремонту по вул. Гондзюк та
вул. Бальзака.

Виконані роботи з влаштування пониження на наземних пішохідних переходах: по вул. Закревського 87, та пр. Шухевича.

Виконані роботи з влаштування острівця безпеки на пішохідному переході по вул. Пухівська, 7А. Також, продовжуються роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на балансовій вулично-дорожній мережі району.

Виконуються роботи з ремонтів підземних пішохідних переходів:

  • - вул. Братиславська – вул. Ореста Левицького (Курчатова);
  • - транспортна розв’язка просп. Червоної Калини – вул. Рональда Рейгана;



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux