Навчання – це цікаво!
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні учні бажають комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – школярам не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на викладача. Як зробити так, щоб під час уроків здобувачі освіти не нудьгували?
Тож педагоги Деснянського району прагнуть впроваджувати нові педагогічні технології та ефективні форми взаємодії з учнями, а це вимагає від учителів високої професійної компетентності й особистісної зрілості.
Так, п‘ятикласники ЗЗСО №282 підчас гри-подорожі «Літературна мандрівка» подорожували разом з Гердою, героїнею казки Андерсена "Снігова королева": виконували цікаві завдання й активно відповідали на запитання вікторини.
А шестикласники ЗЗСО №248 виконали бінарне завдання з географії та інформатики на тему «Вулканізм. Вулкани»: дізналися багато цікавих та маловідомих фактів про вулканічні явища, створили дослідницькі міні-проекти. Такі види завдань допомагають розвивати у дітей пошуково-природничі та інформативні компетентності.
Захопливу подорож у світ нейронних мереж здійснили восьмикласники ЗЗСО №294: вивчивши тонкощі будови та функціонування нервової системи, юні дослідники вирішили продемонструвати свої знання найкреативнішим чином. Для цього учні створили власні проєкти, при чому не лише систематизували отриману інформацію, а й перетворили складні біологічні процеси на яскраві блок-схеми та інтерактивні моделі.
Це доводить, що наука може бути не лише цікавою, а й неймовірно захопливою!
З цікавістю вивчають хімію дев‘ятикласники ЗЗСО №277: під час уроку виконали науково-дослідницьку роботу на тему "Виготовлення парфумів. Емоційний вплив парфумів на організм людини". Учні не лише ознайомилися з історією парфумів та парфумерної продукції, а ще й розглянули способи виготовлення парфумів і навіть створили їх своїми руками. Отримали задоволення та чудовий емоційний стан!
Творчі заходи проводяться у ЗЗСО №119 у межах шкільної декади предметів фізико-математичного циклу: для учнів 8-9-х класів проведено урок на тему "Теплові явища" у інноваційному форматі "Фізика за філіжанкою чаю". Дещо незвично, але цікаво!
Попри тривожні реалії сьогодення, педагоги прагнуть навчати дітей цікаво, заряджати позитивними емоціями та впевненістю у своїх силах.
Разом – переможемо!