Корисні ресурси для деснянців: отримати консультації про коронавірус можна цілодобово
Увага, деснянці!
Кияни можуть цілодобово отримати консультації з усіх наболілих питань. Дізнатися, хто надає допомогу, як оформити ті чи інші документи, як поспілкуватися із психологом. Про це нагадують у Міністерстві охорони здоров’я, підкреслюючи, що у кожній області та місті Києві діють «гарячі лінії» з соціальних питань та щодо коронавірусної інфекціїї COVID-19.
«У місті Києві цілодобово можна телефонувати за №№ 15-51, 15-83, 044-235-01-01», – зазначають у міністерстві.
Також у Міністерстві охорони здоров’я перезапустили чатбота під назвою «Іван Маск». Він надаватиме новини про коронавірус в усіх найпопулярніших українських месенджерах: «Viber», «Telegram» та «Facebook» «Messenger.Сам» чатбот безкоштовно розробила компанія «Шорткат» за підтримки «UNICEF Ukraine», «Facebook» та «Viber».
Щоб скористатися чатботом, перейдіть за посиланнями: Facebook Messenger: m.me/moz.ukr. Viber: viber.com/ivanmaskbot Telegram: t.me/ivanmaskbot.
Також Моніторинговий центр КМДА з протидії COVID-19 відкрив офіційну телефонну лінію – 237-15-71. За цим номером можна звертатися якщо:
- ви хочете повідомити про факти порушення самоізоляції та обсервації;
- якщо бажаєте отримати безкоштовну емоційну підтримку;
- отримати роз’яснення з питань заходів із запобігання розповсюдженню коронавірусної інфекції;
- вам вже телефонував наш оператор із опитуванням і ви хочете надати додаткову інформацію.
Спілкування з киянами, які перебувають у групі ризику, відбувається виключно через Моніторинговий центр КМДА.
Єдиний номер, з якого телефонують киянам представники Моніторингового центру КМДА: 093-117-15-51.