Деснянська райдержадміністрація зайняла друге місце за результатами виконання звернень громадян, які надійшли до КБУ “Контактний центр міста Києва 15-51”.


Деснянська райдержадміністрація зайняла друге місце за результатами аналізу опрацювання та контролю за виконанням звернень громадян, які надійшли до КБУ “Контактний центр міста Києва 15-51”протягом 2013-го року у розділі “Житлове господарство”.
При визначенні рейтингу враховувалися кількість розглянутих та закритих у контрольні терміни звернень, виконання яких було підтверджено та не повернуто на доопрацювання, кількість виконаних звернень та індекс задоволеності їх виконанням.
Також було відмічено, що кількість звернень, що надходять до Деснянської райдержадміністрації через КБУ “Контактний центр міста Києва 15-51”, постійно збільшується. Крім того, у 2013 році розпочав роботу розділ інтерактивних звернень на Інтернет-сайті КБУ, що дав можливість мешканцям району звертатись до Деснянської райдержадміністрації безпосередньо через WEB-сайт. Найбільша кількість звернень стосуються встановлення дитячих майданчиків, перерахунку квартирної плати, відновлення гарячого та холодного водопостачання, роботи та заміни ліфтів, асфальтування міжквартальних проїздів та утримання прибудинкових територій, ліквідації несанкціонованої торгівлі, демонтажу МАФів тощо.
До Деснянської райдержадміністрації можна звернутися за телефонами:
- відділ звернення громадян – 547-20-60;
- служба оперативного реагування – 515-66-66;
- центр надання адміністративних послуг – 546-99-00.