Вимоги до звернення громадян
Як звернутись
Шановні мешканці Деснянського району, ви можете:
Принести звернення особисто або залишити в скриньці по вул. Червоної Калини,29, каб.112 (1 поверх)
Надіслати лист поштою за адресою: вул. Червоної Калини, 29, 02225, м. Київ
Надіслати електронне звернення на е-адресу: vrzg_desnrda@kyivcity.gov.ua
Звернутися до контактного центру КМДА: за номером телефону 1551 або через сайт https://1551.gov.ua/
з мобільних телефонів за телефоном 15-51 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора)
з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва (044) 205-73-37 (цілодобово, дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора)
Вимоги до звернення
Закон України «Про звернення громадян»
Стаття 5. Вимоги до звернення
{Стаття 5 в редакції Закону № 577-VIII від 02.07.2015 набирає чинності з 28.10.2015, крім частини третьої, яка набирає чинності з 28.08.2015 - див. пункт 1 розділу II Закону № 577-VIII від 02.07.2015}
- Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
- Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
- Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.
- Звернення може бути усним чи письмовим.
- Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
- Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
- У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
{Частина сьома статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2801-IX від 01.12.2022}
- Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
- Звернення про надання безоплатної правничої допомоги розглядаються в порядку, встановленому Законом України "Про безоплатну правничу допомогу".
{Частина дев'ята статті 5 в редакції Закону № 3022-IX від 10.04.2023}
{Стаття 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5477-VI від 06.11.2012; в редакції Закону № 577-VIII від 02.07.2015}
Стаття 6. Мова звернень і рішень та відповідей на них
- Застосування мов у сфері звернень громадян і рішень та відповідей на них визначає Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
{Стаття 6 в редакції Закону № 2704-VIII від 25.04.2019}