Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Звернення громадян вимагають якіснішого опрацювання від виконавців

Опубліковано 14 березня 2018 року о 15:18

 

Про це йшлося під час наради під головуванням першого заступника голови Деснянської райдержадміністрації Віктора Крохмалюка та керівника апарату Ольги Машківської стосовно якісного опрацювання звернень громадян, які надходять через КБУ «Контактний центрі міста Києва».

До конструктивного діалогу та напрацювання спільного плану також долучилися представники КБУ «Контактний центр міста Києва» та керівники структурних підрозділів Деснянської райдержадміністрації.

«Відповідальність за розгляд звернень громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, несуть посадові особи, яким доручено їх розгляд», - зазначив перший заступник голови  Деснянської райдержадміністрації Віктор Крохмалюк.

Під час наради присутні обговорили нагальні проблеми, які виникають під час надання відповіді на звернення заявника, та опрацювали шляхи якнайшвидшого їх вирішення.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux