Звернення громадян вимагають якіснішого опрацювання від виконавців
Про це йшлося під час наради під головуванням першого заступника голови Деснянської райдержадміністрації Віктора Крохмалюка та керівника апарату Ольги Машківської стосовно якісного опрацювання звернень громадян, які надходять через КБУ «Контактний центрі міста Києва».
До конструктивного діалогу та напрацювання спільного плану також долучилися представники КБУ «Контактний центр міста Києва» та керівники структурних підрозділів Деснянської райдержадміністрації.
«Відповідальність за розгляд звернень громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, несуть посадові особи, яким доручено їх розгляд», - зазначив перший заступник голови Деснянської райдержадміністрації Віктор Крохмалюк.
Під час наради присутні обговорили нагальні проблеми, які виникають під час надання відповіді на звернення заявника, та опрацювали шляхи якнайшвидшого їх вирішення.