За останні кілька тижнів до столиці повернулась значна кількість мешканців. У випадку, якщо у когось накопичились запитання з приводу надання житлово-комунальних послуг або є потреба отримати консультацію, одразу звертайтеся до комунального концерну Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" .
За останні кілька тижнів до столиці повернулась значна кількість мешканців. У випадку, якщо у когось накопичились запитання з приводу надання житлово-комунальних послуг або є потреба отримати консультацію, одразу звертайтеся до комунального концерну Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" .
З введенням воєнного стану багато громадян опинились у важких життєвих умовах, пов’язаних із вимушеним переміщенням, втратою стабільного заробітку тощо. І завдання ЦКС – допомогти людям, якщо виникають будь-які запитання стосовно надання житлово-комунальних послуг.
Спеціалісти центру допоможуть звірити нарахування, актуалізувати показання квартирних лічильників води, зробити перерахунок або роз’яснити нарахування за опалення, надати практичні поради споживачам, як уникнути заборгованості або укласти договір реструктуризації боргу, якщо не було змоги вчасно сплатити за послугу.
Все частіше кияни віддають перевагу дистанційному способу вирішення питань - через наявні канали обслуговування (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці). Це зручно, оперативно та, з урахуванням діючого воєнного стану, більш безпечно, - зазначив на своїй сторінці у соціальній мережі Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.