За минулий рік до Деснянської райдержадміністрації надійшло 3 тисячі 791 звернення
Протягом минулого року відділом з питань звернення громадян Деснянської райдержадміністрації було зареєстровано 3791 звернення від 4972 громадян, з них: 240 – електронною поштою, колективних – 302 звернення.
«Найчастіше громадяни звертались до адміністрації щодо вирішення питань житлово-комунальної сфери – несправність ліфтів, питання благоустрою прибудинкових територій, капітального та поточного ремонтів, водопостачання, діяльності ЖЕДів, ОСББ та ЖБК, нарахування сплати за комунальні послуги, а також питання щодо незадовільних житлових умов. В результаті їх розгляду, було вирішено позитивно – 172 звернення, дано роз'яснення на 3537 звернень, зареєстровано 13 подяк», – говорить начальник відділу з питань звернення громадян Марія Тимофєєва.
За минулий рік отримано 796 звернень від громадян пільгових категорій, частка яких становить 21,5 % від загальної кількості.
Для реалізації громадянами конституційного права на звернення, та відповідно до затвердженого графіка прийому громадян, керівництвом Деснянської райдержадміністрації під час особистих прийомів за минулий рік прийнято 61 особу, проведено 8 виїзних прийомів громадян, прийнято дзвінки від 66 громадян під час прямих «гарячих» телефонних ліній.
Серед позитивно вирішених питань – ліквідація стихійних сміттєзвалищ, відновлення роботи вантажних ліфтів у під’їздах, відновлення централізованого опалення та постачання газу, освітлення сходових клітин у під’їздах та інше.
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», в Деснянській райдержадміністрації забезпечено функціонування електронної пошти для відправлення звернень громадян в електронній формі через офіційний інтернет-портал Деснянської райдержадміністрації – [email protected].