З початку року до Деснянської райдержадміністрації надійшло більше 2 тисяч звернень
Впродовж І-го півріччя нинішнього року до Деснянської райдержадміністрації надійшло 2 тисячі 289 звернень від 7 тисяч 50 громадян, з яких 53 відсотки – усні звернення, 47 – письмові, 4, 5 відсотки – електронні, 11 відсотків – колективні звернення.
Серед питань, які найчастіше порушують у своїх зверненнях та пропозиціях мешканці району – незадовільна діяльність голів ОСББ та ЖБК, невідповідність нарахувань за оплату житлово-комунальних послуг, незаконність встановлених МАФів, незадовільний стан доріг, неякісне відновлення благоустрою після розриттів ПАТ «Київенерго», благоустрою прибудинкових територій та несправність ліфтового обладнання.
«Особлива увага приділяється колективним зверненням. Ініціативні групи запрошуються на особисті прийоми голови Деснянської райдержадміністрації для врахування думки громади. Так за участю Геннадія Заболотного проведено декілька зустрічей із мешканцями селищ Троєщина та Биківня. Здебільшого колективні звернення стосуються питань благоустрою, відновленню роботи ліфтів, облаштуванню дитячих та спортивних майданчиків, проведенню ремонтних робіт у під`їзді. Всі звернення громадян розглядаються вчасно, питання вирішуються в межах компетенції, усуваються недоліки, надаються відповідні роз`яснення», – говорить начальник відділу з питань звернень громадян Марія Тимофєєва.
З початку року позитивно вирішено 385 звернень, надано роз`яснення по 1 тисячі 641 зверненню, на виконанні знаходиться 221 звернення. За результатами розгляду звернень громадян з початку року в три рази підвищилася кількість звернень громадян за результатом «вирішено позитивно», що свідчить про підвищення якості опрацювання звернень громадян.
Всього мешканці району в своїх зверненнях порушили 2 тисячі 918 питань. Актуальними залишаються питання житлово-комунального господарства, соціального захисту, житлової політики. Значно зросла кількість звернень щодо питань забезпечення дотримання законності та правопорядку.