З початку карантину до Деснянської райдержадміністрації звернулося більше 300 громадян
Під час карантину мешканці Деснянського району продовжують звертатися до Деснянської райдержадміністрації щодо вирішення нагальних питань.
Так, всього за період карантину надійшло 316 звернень, з яких 26 – колективні звернення. Зокрема, на електронну пошту надійшло 81 електронне звернення (E-mail для електронних звернень громадян: [email protected]), особисто громадянами, в скриньку подано 106 заяв. Звернулись 32 громадянина пільгових категорій.
Найбільше звернень з питань житлово-комунального господарства – 138, житлового забезпечення – 27, соціального захисту – 25, з питань екології та природних ресурсів – 17, охорони здоров'я – 18, транспорту та зв'язку – 14, з питань аграрної політики – 12, освіти – 2. За такий же період у минулому році звернулися 733 деснянці, що вдвічі більше.
«Також мешканці Деснянського району звертаються і до КБУ «Контактний центр міста Києва». Серед питань, які найбільше хвилюють – зупинка пасажирських та вантажних ліфтів, відсутність освітлення у під`їздах, гарячого та холодного водопостачання, санітарний стан приміщень та їх дезінфекція, утримання підвалів та технічних поверхів. Усі звернення громадян направляються до профільних служб для вирішення питань», – говорить начальник відділу звернення громадян Деснянської райдержадміністрації Марія Тимофєєва.