YASNO закликає клієнтів вирішувати питання з електропостачання дистанційно
Увага деснянці!
Враховуючи карантинні обмеження, які продовжують діяти у столиці, YASNO наголошує, що розрахуватися за електроенергію без комісії, передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна не виходячи з дому. Задля безпеки клієнтів і працівників YASNO закликає уникнути візитів до енергоофісів на час посиленого карантину. Якщо ж консультація потребує очного візиту – врахувати, що потрапити в енергоофіс можна виключно після попередньої реєстрації на сайті.
Сервіси YASNO, що допоможуть вирішити питання з електропостачання та енергоефективності дистанційно:
особистий кабінет – https://kyiv.yasno.com.ua/cabinet;
сайт – http://kyiv.yasno.com.ua;
мобільний додаток YASNO для смартфонів;
Viber-бот Yasno-online;
електронна пошта:[email protected];
контакт-центр: (044/066/067) 277-18-18.
Записатись на візит до енергоофісів YASNO можна через просту форму на сайті yasno.com.ua. Для цього потрібно лише обрати тему звернення, енергоофіс, вказати свої контактні дані та обрати дату і час візиту. Також записатись на візит можна за телефонами контакт-центру і додатковими телефонами для кожного енергоофісу.
Правила відвідування енергоофісу під час карантину:
вхід тільки в масках або распіраторах;
допускається не більше однієї особи на 10 кв.м зали;
відстань між відвідувачами під час очікування зовні – 1,5 метри.
«Дистанційні сервіси дозволяють зберігати здоров’я, спокій і час. Ми піклуємося про наших клієнтів та створили достатньо можливостей для того, щоб вирішувати питання з дому за декілька хвилин. Ми закликаємо більш досвідчених клієнтів допомогти людям похилого віку також вирішувати комунальні питання через інтернет. Саме люди похилого віку входять до групи ризику та не завжди мають доступ до інтернету, проте дуже дисципліновано ставляться до сплати за електроенергію та передачі показань лічильників», – сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.
За інформацією: https://kyivcity.gov.ua/news/YASNO_zaklikaye_kliyentiv_virishuvati_pitannya_z_elektropostachannya_distantsiyno/