Якісне інклюзивне навчання – вимога часу




У лютому 2025 року слухачі Школи освітнього менеджменту заступників директорів закладів освіти Деснянського району зібралися у затишній залі Гімназія 283 на заняття, присвячене проблемам організації інклюзивного навчання в закладах освіти.
Анна Харченко, в. о. директора Інклюзивно-ресурсний центр № 12 Деснянського району м. Києва, ознайомила слухачів із сутністю процесу організації інклюзивного освітнього середовища:
презентувала етапи організації освітнього процесу та супроводу осіб з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання;
звернула увагу на необхідність формування інклюзивної культури в закладах освіти та значенні якісного менеджменту і стратегічного планування діяльності;
охарактеризувала нормативно-правову базу інклюзивного навчання.
Під час інтерактивного практичного заняття учасники заходу працювали з висновками ІРЦ за результатами комплексної оцінки розвитку дитини, створювали «портрет» дитини з особливими освітніми потребами та визначали першочергові кроки для забезпечення інклюзивного освітнього середовища.
Освітні управлінці переконалися, що забезпечення командного підходу у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, партнерство фахівців ІРЦ, команди супроводу закладів освіти та батьків забезпечить успішний розвиток і інтеграцію особливих дітей!
Управління освіти Деснянського району м. Києва