Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними?

Опубліковано 02 вересня 2021 року о 12:03
фото

Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними?

 

Кожного робочого дня до Фонду соціального страхування України роботодавці подають заяви-розрахунки для фінансування близько 17 тисяч лікарняних листків. 80% з них подаються онлайн – за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення.

 

Як заяву-розрахунок за е-лікарняними?

● Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. 

● Однак якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати дві заяви-розрахунки окремо: за паперовими і електронними лікарняними. Це пов’язано з тим, що в е-лікарняних відсутня серія та оновлено коди причин тимчасової непрацездатності.

● Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо:

- в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки, - або на паперових носіях. 

●‼Зверніть увагу, що існуючий в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України!

● Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням – страхувальники самостійно обирають зручну їм програму для документообігу.

● Щоб подавати документи онлайн із застосуванням електронного підпису/печатки потрібно укласти відповідний договір – це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.

 

Контакти у розрізі регіонів:

http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493?fbclid=IwAR3UvxaeTPY4wwN7PS6rmMHz3-m-_5YIN77SN2UDheyhWIcOqN3hVRtredU

 

Примірний договір: 

http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/970830?fbclid=IwAR25AHbnYZ09h0UfhbEg8qnxF-hg8sab39d5z4tZO5qEYeZVqR73Tg1SorQ

 

● Вибір способу подання заяви-розрахунку залишається добровільним для віх страхувальників – у разі потреби, документ все ще можна подати на паперових носіях. 

● Однак ми радимо віддати перевагу дистанційним способам і перейти на електронний документообіг. Це дозволить пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції. Подання електронного документа надає страхувальнику право не подавати його на папері.

● Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux