Як отримати консультації щодо послуг опалення та гарячого водопостачання?
Увага, деснянці!
З 1 березня 2018 року інформаційно-консультаційні послуги з питань централізованого опалення та гарячого водопостачання клієнти ПАТ «Київенерго» мають змогу отримати за телефоном: 202-15-53. Розподіл інформаційно-консультаційних ліній викликаний виконанням ПАТ «Київенерго» вимоги Закону України «Про ринок електричної енергії», яка передбачає відокремлення генерації, передачі та постачання електроенергії в окремі суб’єкти господарювання.
Отримати інформаційно-консультаційні послуги та передати показання лічильника опалення та гарячої води ПАТ «Київенерго» можна:
- за допомогою Інтернету: в особистому кабінеті з гарячої води та опалення або скориставшись формою зворотного зв’язку на сторінці «Контакти» на сайті ПАТ «Київенерго»;
- у будь-якому з центрів обслуговування клієнтів;
- у контакт-центрі ПАТ «Київенерго» за новим номером телефону: 202-15-53.
Передавати показання лічильників гарячої води та опалення необхідно щомісяця протягом останнього тижня. Клієнти, які не користуються веб-сервісами, можуть передати показання через Контакт-центр в автоматичному режимі за допомогою IVR (п. 2 в головному меню) або у паперовому рахунку, зазначивши їх у графі для самозаповнення при сплаті за послуги через банківські установи.