Як діяти деснянцям, які не згодні з показниками у квитанціях?
Чимало киян зараз отримали платіжки із показниками лічильників холодної води, які не співпадають із реально спожитими кубометрами води. Як діяти мешканцям, які не згодні з показниками у квитанціях пояснила директор КК «Центр комунального сервісу» Катерина Саркісова.
«У разі незгоди з нарахуваннями необхідно звернутися до найближчої точки прийому споживачів спеціалістами Центру комунального сервісу (адреси на http://cks.kiev.ua) або до центру з укладення прямих договорів ПАТ «АК «Київводоканалу» (адреси та графік роботи наhttp://www.vodokanal.kiev.ua, «Фізичні особи/центри з укладення прямих договорів») для надання підтверджуючих документів, укладання договору, розміщення заявки на опломбування лічильника з одночасною звіркою показань», – роз'яснила Катерина Саркісова.
Також заявку на здійснення перерахунку можна залишити на сайті ПАТ «АК «Київводоканалу» у розділі «Звернутися з питанням/обслуговування мешканців/розрахунки».