Відбулася телефонна “гаряча лінія” з головою Деснянської райдержадміністрації Станіславом Прокопенком.


14 листопада відбулася телефонна “гаряча лінія” з головою Деснянської райдержадміністрації Станіславом Прокопенком, під час якої мешканці району мали можливість отримати відповіді на запитання щодо роботи Деснянської райдержадміністрації та її структурних підрозділів, комунальних служб району, управлінь та споріднених установ, а також порушити особисті питання, які потребують вирішення органами влади.
Цього разу під час телефонної “гарячої лінії” мешканці району порушили питання соціального захисту інвалідів, умов отримання “Картки киянина”, роботи ліфту в 10-му під’їзді житлового будинку № 5 по вулиці Сабурова, звернулися з проханням поновити освітлення в 3-му під’їзді житлового будинку № 22 по вул. Шолом-Алейхема та відновити опалення у будинку № 1/9 по вулиці Каштановій. Крім того, порушувалися питання обрізки старих дерев, що створюють небезпеку для перехожих, у селищі Биківня, та відновлення асфальтового покриття біля житлового будинку № 8-в по вулиці Бальзака та ін.
Після телефонної “гарячої лінії” були дані доручення відповідним структурним підрозділам Деснянської райдержадміністрації у вирішенні порушених питань.
– Телефонні “гарячі лінії” – популярний і оперативний метод прийняття, обробки та контролю звернень громадян. Саме для встановлення більш доступного і оперативного взаємозв’язку між владою та населенням вони і були запроваджені. Крім того, вони дають можливість зрозуміти наскільки виконавці на місцях ефективно вирішують проблеми людей. А це – одне з головних завдань, які перед нами ставить Президент України Віктор Янукович, – зазначив голова Деснянської райдержадміністрації Станіслав Прокопенко.