Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

В умовах «червоної» зони клієнти КП «Київтеплоенерго» можуть скористатися дистанційними сервісами та консультаціями

Опубліковано 16 листопада 2021 року о 12:26
фото

 

Увага, деснянці!

Із 1 листопада «Центр комунального сервісу» (ЦКС) та центри обслуговування клієнтів для юридичних споживачів КП «Київтеплоенерго» приймають клієнтів за наявності негативного ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигена строком дії 72 години; або «зеленого» COVID-сертифіката; або документа про одужання. Про це повідомили у КП «Київтеплоенерго».

За інформацією комунального підприємства, на час дії карантинних обмежень у столиці для споживачів відновлено дистанційні сервіси. Опломбувати/розпломбувати лічильник гарячої води чи опалення, поставити на комерційний облік чи здійснити контрольне зняття показань лічильника можна без візиту до центру обслуговування. Для цього потрібно написати електронний лист, додати необхідні документи та надіслати на електронну пошту – [email protected].

Також «Центр комунального сервісу» надає клієнтам «Київтеплоенерго» можливість вирішити більшості питань онлайн:

-        замовити електронний рахунок;

-        оплатити послуги та передати показання лічильників через особистий кабінет;

-        отримати консультацію у месенджері на «Facebook»-сторінці ЦКС;

-        проконсультуватися у «Skype»;

-        отримати відповідь на питання в розділі зворотнього зв’язку на сайті ЦКС;

-        оформити заявку щодо опломбування чи розпломбування лічильника, зробити контрольне зняття показань за допомогою дистанційного обслуговування;

-        отримати консультацію, передати показання лічильника чи замовити додаткові послуги через сall-центр за тел: 247-40-40;

-        безкоштовно передати показання з мобільного телефона за тел: 0-800-404-407 або за додатковими стаціонарними номерами телефонів для передачі показань лічильників;

-        замовити повірку, заміну чи встановлення лічильника в розділі «Додатковий сервіс» на сайті Центру комунальних послуг;

-        письмово звернутися за консультацією чи передати показання лічильника через 15 поштових скриньок.

Усі інші питання, зокрема, щодо укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг, договорів реструктуризації заборгованості та отримання завірених копій документів і довідок (наприклад, про стан заборгованості), можна вирішити на особистих прийомах у «ЦКС». Запис через електронну чергу на – https://cks.com.ua/equery.

За матеріалами: https://kyivcity.gov.ua/news/v_umovakh_chervono_zoni_kliyenti_kp_kivteploenergo_mozhut_skoristatisya_distantsiynimi_servisami_ta_konsultatsiyami/.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux