Увага, деснянці! Передати покази лічильника легко та швидко можна через чат-бот ДТЕК Київські електромережі
Кінець місяця – час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Київські електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії.
Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати ним користуватися, потрібно:
- у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі»;
- пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
- обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-боту в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад мільйон клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Київські електромережі.
Передавати актуальні данні лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.
Крім чат-боту, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн сервіси в ДТЕК Київські електромережі. Оберіть найзручніший для користування:
- веб-форма на сайті ДТЕК Київські електромережі, що працює без реєстрації;
- IVR-меню контакт-центру за телефонами +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588, +38 (073) 202 1588. Для початку використання у голосовому меню слід обрати «2»;
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські електромережі.
Важливо. ДТЕК Київські електромережі рекомендує щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.