Увага, деснянці! Інформація: як не виходячи з дому, можна передати покази лічильника світла жителям Києва
ДТЕК Київські електромережі порадив найзручніші онлайн-сервіси для передачі показів лічильника. Кожен працює в режимі 24/7, легкий і простий у використанні. Серед них чат-бот у Viber та Telegram, а також інші дистанційні канали. Вчасно передані дані допоможуть клієнтам уникнути розбіжностей у нарахуванні та отримувати рахунки лише за реально спожиту електроенергію.
Щоб нарахування за використане світло були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це допоможе оператору системи розподілу сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику – рахунки за спожиту електроенергію.
«Попри війну ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. Одним з найзручніших з них є чат-бот у Viber та Telegram. На сьогодні в Києві ним активно користуються вже понад мільйон клієнтів. Сервіс функціонує в режимі 24/7. Це дійсно просто та зручно. Адже займає лічені хвилини та доступний з будь-якого смартфона чи іншого гаджету», − розповідають у компанії.
Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:
- у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі»;
- пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
- обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.
Піклуючись про клієнтів, фахівці ДТЕК Київські електромережі підготували покрокову відео-інструкцію, як користуватися чат-ботом для передачі показів. Переглянути її можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Q6aHoQT9oAY
Також передати покази можна іншими зручними способами:
- веб-форма на сайті ДТЕК Київські електромережі, що працює без реєстрації;
- IVR-меню контакт-центру за телефонами +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588, +38 (073) 202 1588. Для початку використання у голосовому меню слід обрати «2»;
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські електромережі.
Важливо. Якщо клієнт не надав вчасно дані, нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази, та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.
Джерело: ДТЕК Київські електромережі