Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Увага, деснянці!

Опубліковано 17 серпня 2021 року о 14:21
фото

 

У КК «Центр комунального сервісу» можна отримати онлайн-консультації та вирішити питання дистанційно через 11 каналів обслуговування. Про це повідомляє комунальний концерн.

Наразі, не виходячи з дому, владнати питання можна через:

особистий кабінет– для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників гарячої і холодної води;

електронний рахунок– для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунків за спожиті послуги;

месенджер на Facebook-сторінці «Центру комунального сервісу! – для вирішення питань та передачі необхідних фото і скан-копій документів;

Skype-зв’язок– для вирішення всіх питань, що потребують долучення скан-копій необхідних додатків;

зворотний зв’язок на сайті ЦКС– для оперативних консультацій;

розділ «Дистанційне обслуговування»– для оформлення заявок на опломбування, розпломбування та контрольного зняття показань лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та актуалізації кількості зареєстрованих осіб;

сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення додаткових послуг;

безкоштовну телефонну лінію 0-800-404- 407 для передачі показань лічильників із мобільного;

додаткові стаціонарні номерителефонів для передачі показань лічильників;

розділ «Додатковий сервіс»– для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;

15 скриньок для прийому показань лічильників та письмових звернень.

Зокрема, для вирішення тих питань, які вимагають безпосередньо особистого візиту та пред’явлення і отримання оригіналів документів, можна записатись на прийом через сайт або за телефоном сall-центру (044)247-40-40.

Фахівці приймають споживачів у сервісних центрах за такими напрямками: 

підписання договорів про надання житлово-комунальних послуг;

укладення договорів про реструктуризацію заборгованості за житлово-комунальні послуги;

отримання довідок про стан заборгованості та завірених копій ордерів;

звіряння за нарахуваннями та оплатами за великий проміжок часу.

ЦКС звертає увагу, що за законом звернення розглядають у термін не більше одного місяця від дня їхнього надходження, а термін вирішення тих питань, які потребують додаткового вивчення, не може перевищувати сорока п’яти днів.

 

https://kyivcity.gov.ua/news/u_tsentri_komunalnogo_servisu_mozhna_distantsiyno_virishiti_pitannya_cherez_11_kanaliv_obslugovuvannya/


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux