У застосунку «Kyiv Smart City» тепер можна надіслати звернення до «Контактного центру 1551»
Увага, деснянці!
Функціонал додатку «Kyiv Smart City» розширився: до сервісів додалася можливість приєднати електронний учнівський квиток і відстежувати свої поїздки – швидко і просто. Про це повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров.
За його інформацією, зворотній зв’язок із користувачами тепер здійснює служба підтримки, а всі зауваження до міських сервісів можна передати до Контактного центра міста Києва.
«Тепер повідомити про непрацюючу лампу в під’їзді або яму на дорозі стало ще простіше. Також в особистому профілі користувача розділ «Зворотній зв’язок» змінено на «Службу підтримки». У цьому розділі користувач може вибрати одну із доступних тем, обрати запитання зі списку і одразу ж отримати відповідь. Якщо ж виникло питання, якого немає в переліку, треба натиснути на опцію «Напишіть нам». Тоді питання потрапить до техпідтримки і відповідь надішлють на прив’язану до профілю електронну адресу користувача», – розповів Юрій Назаров.
Наступна нова функція в додатку – можливість подати звернення до 1551 просто зі смартфону. Для цього треба натиснути на «Контактний центр Києва» у розділі «Служба підтримки», звідки автоматично буде здійснено перехід у додаток 1551. Таким чином, користувач зможе онлайн надіслати звернення або скаргу до міської влади і відстежувати хід її виконання.
Оновити або завантажити додаток «Kyiv Smart City» можна тут.
Завантажити додаток 1551 можна тут.
За матеріалами: https://kyivcity.gov.ua/news/u_zastosunku_Kyiv_Smart_City_teper_mozhna_nadislati_zvernennya_do_kontaktnogo_tsentru_1551