У «Центрі комунального сервісу» розповіли, як дистанційно отримати онлайн-консультації та вирішити питання, не виходячи з дому
Увага, деснянці!
«Центр комунального сервісу» в умовах запроваджених протиепідемічних обмежень надає всі послуги дистанційно. Швидко та надійно отримувати онлайн-консультації та вирішувати питання, не виходячи з дому, можна за допомогою 11 каналів обслуговування. Про це повідомили у «ЦКС».
Для вирішення відповідного питання можна обрати зручний спосіб, зокрема:
- особистий кабінет на сайті «ЦКС» – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
- електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
- месенджер на «Facebook»-сторінці «Центру комунального сервісу» – для вирішення усіх питань;
- зворотний зв’язок на сайті «ЦКС» – для отримання оперативних консультацій;
- розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
- сall-центр: 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
- безкоштовна телефонна лінія: 0-800-404-407 для передачі показань лічильників із мобільного;
- додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
- «Skype»-зв’язок – для вирішення усіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
- розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
- скриньки для прийому показань лічильників та звернень, що розміщені за адресами: просп. Маяковського; 26; вул. Радунська, 18; вул. Миропільська, 13-А; просп. Науки, 11; вул. Заболотного, 20-А; вул. Заслонова, 22; вул. Ахматової, 2-А; просп. Сталінграда, 57; Кловський узвіз, 24; просп. Гонгадзе, 20-Е; б-р Вернадського, 63-А; вул. Коласа, 15-Б; вул. Донця, 21-Б; вул. Довженка, 10; вул. Естонська, 5.
У період протиепідемічних обмежень «ЦКС» і надалі працюватиме у такому режимі, щоб кожен киянин мав змогу вирішити своє питання, залишаючись удома.