Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У Центрі комунального сервісу допомагають дистанційно вирішити питання за допомогою 11 каналів обслуговування

Опубліковано 20 січня 2021 року о 14:55
фото

 

У Центрі комунального сервісу можна отримати онлайн-консультації та вирішити питання дистанційно через 11 каналів обслуговування. Про це повідомляє ЦКС.

Наразі, не виходячи з дому, владнати питання можна через:

- особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;

- електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;

- месенджер на Facebook-сторінці Центру комунального сервісу – для вирішення всіх питань;

- зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для отримання оперативних консультацій;

- розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;

- сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;

- безкоштовну телефонну лінію0 800 404 407 для передачі показань лічильників із мобільного;

- додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;

- Skype-зв’язок – для вирішення всіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;

- розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;

- скриньки для прийому показань лічильників та звернень, що розміщені за адресами: просп. Науки, 11; вул. Акад. Заболотного, 20-А; вул. Заслонова, 22; вул. Анни Ахматової, 2-А; просп. Маяковського, 26; вул. Радунська, 18; вул. Миропільська, 13-А; просп. Героїв Сталінграда, 57; Кловський узвіз, 24; просп. Георгія Гонгадзе, 20-Е; вул. Якуба Коласа, 15-Б; б-р Акад. Вернадського, 63-А; вул. М. Донця, 21-Б; вул. Естонська, 5; вул. О. Довженка, 10.

 

ЦКС звертає увагу, що за законом звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їхнього надходження, а термін вирішення тих питань, які потребують додаткового вивчення, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Детальніше - у доданому файлі та за посиланням:

https://kyivcity.gov.ua/news/u_tsentri_komunalnogo_servisu_dopomagayut_distantsiyno_virishiti_pitannya_za_dopomogoyu_11_kanaliv_obslugovuvannya/


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux