У Києві розпочала роботу телефонна «гаряча лінія» щодо надання соціальних послуг
Опубліковано 24 березня 2023 року о 10:50
фото
За повідомленням КМДА: у Київському міському територіальному центрі соціального обслуговування відкрито нову телефонну «гарячу лінію» з питань надання соціальних послуг.
«Гарячу лінію» створено для надання інформації громадянам щодо соціальних послуг, а також для того, щоб оперативно реагувати на скарги стосовно якості їх надання.
Звернувшись за телефоном: (044) 500 23 23, кияни можуть отримати:
- роз’яснення з питань порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями тощо);
- роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів;
- інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» – продуктових наборів, засобів особистої гігієни (підгузок, пелюшок, урологічних прокладок), наборів миючих засобів, одноразової матеріальної допомоги, засобів реабілітації (палиць, милиць, крісел колісних, інвалідних візків, ходунків, протипролежневих матраців тощо);
- інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб із інвалідністю;
- інформацію щодо отримання послуг через соціальне замовлення;
- контактну інформацію надавачів соціальних послуг.
«Гаряча лінія» працює в робочі дні з 08:30 до 16:00.
Тарифікація дзвінків, згідно з тарифами оператора.
За інформацією: https://kyivcity.gov.ua/news