У Деснянській райдержадміністрації запроваджується розрахунок індексу задоволеності виконання звернень громадян.
За ініціативи очільника Деснянської райдержадміністрації Вадима Онуфрійчука з метою покращення роботи зі зверненнями громадян у Деснянській РДА запроваджується розрахунок індексу задоволеності виконання звернень громадян.
Про це були поінформовані керівники структурних підрозділів Деснянської райдержадміністрації під час засідання розширеної апаратної наради, яка пройшла сьогодні під головуванням виконуючого обв’язки голови Деснянської РДА Віктора Крохмалюка.
Керівник апарату Деснянської райдержадміністрації Сергій Карман поінформував присутніх про те, що згідно розпорядження Деснянської райдержадміністрації «Про заходи, спрямовані на покращення роботи зі зверненнями громадян» в Деснянському районі запроваджено порядок обрахування індексу задоволеності звернень громадян.
«Підготовку звіту про індекс задоволеності та здійснення роботи по його визначенню забезпечує відділ з питань звернень громадян Деснянської райдержадміністрації. Індекс задоволеності стану розгляду звернень громадян формується на основі кількості отриманих, розглянутих відповідним структурним підрозділом, вирішених по суті та підтверджених заявником звернень. Підтвердження заявником здійснюється шляхом телефонного опитування», – зазначив Сергій Карман.
Також Сергій Васильович зупинився на проблемних питаннях, які виникають у роботі зі зверненнями громадян, розповів про роботу громадських пересувних приймалень Київського міського голови, які розташовані на території Деснянського району; проаналізував стан роботи зі зверненнями громадян, які надходять до Деснянської райдержадміністрації та через КБУ «Контактний центр».
Так, зокрема з моменту роботи громадських пересувних приймалень Київського міського голови, які знаходяться на території Деснянського району, надійшло близько 600 звернень, з початку року на 11 відсотків покращився індекс задоволеності виконання звернень громадян, які надійшли через КБУ «Контактний центр» (сьогодні показник сягає 99,5 відсотки).
«Сьогодні діяльність районної влади, усіх структурних підрозділів Деснянської райдержадміністрації спрямована на досягнення оперативності у виконанні звернень громадян. Ми вишукуємо нові форми та методи, які б покращили якість роботи зі зверненнями громадян. Будь-який мешканець району, звертаючись до органів влади, сподівається на допомогу та розуміння у вирішенні його проблеми. Наше завдання – почути і допомогти», – говорить Віктор Крохмалюк.