У 2021 році виконано 30 315 звернень деснянців
Понад 30 тисяч виконаних звернень деснянців за 2021 рік – це багато чи мало?
Це питання сьогодні опрацювали керівники структурних підрозділів Деснянської РДА під час зустрічі з представниками КБУ «Контактний центр міста Києва 1551», які презентували статистично-аналітичну інформацію Деснянської РДА за 2021 рік.
На зустрічі були присутні директор КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» Лариса Магалова з представниками, заступник голови Деснянської райдержадміністрації Микола Загуменний, керівник апарату Ольга Машківська, а також керівники структурних підрозділів Деснянської райдержадміністрації та комунальних підприємств району.
На нараді були розглянуті статистичні дані, проблематика та досягнення у 2021 році. Керівники структурних підрозділів отримали вичерпні відповіді на свої питання та напрацювали спільний алгоритм дій.
Статистика Деснянського району за січень-листопад цифрах:
Надходження звернень
- зареєстровано – 57688 (54160 минулого року);
- дзвінок – 41535 (45265 минулого року);
- сайт/мобільний додаток – 12288 (5102 минулого року);
- УГЛ – 3778 (3717 минулого року);
- інші – 88 (76 минулого року).
Виконання звернень
- виконано – 30315 (24826 минулого року);
- роз’яснено – 19034 (22596 минулого року);
- на доопрацюванні – 25 (0 минулого року);
- план/програма – 6242 (3139 минулого року);
- до відома (не в компетенції) – 1763 (3599 минулого року).