Цілодобово на зв’язку!
До ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві за минулий місяць надійшло 2 звернення на сервіс «Пульс». Від загальної кількості найбільш актуальними та проблемними є питання щодо прийняття звітності, електронного адміністрування ПДВ, тощо.
На звернення платників надавались вичерпні відповіді протягом однієї-двох діб. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.
Ефективний сервіс «Пульс» (044) 284-00-07 — є каналом комунікації з громадянами, який дозволяє остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.
Звернення, які надходять на цей сервіс, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, відповідно до чинного законодавства. Але є такі звернення, що потребують додаткового опрацювання. У будь-якому випадку, заявник обов’язково отримує повідомлення про результати перевірки даних та вжиті заходи.