Тренінг «Толерантність як показник компетентності педагога» у Деснянському районі




Сьогодні толерантність – яскравий показник ступеню демократичності нашої країни й одна з умов її розвитку. Педагогіка толерантності повинна протистояти усьому тому, що веде до страху та відторгненню людини. Толерантність є основою для виховання та навчання. Для того щоб досягти успіху у власному житті, не витрачати сил на конфлікти, кожному з нас доцільно сформувати у собі толерантність як рису характеру.
Тож, з метою формування толерантного ставлення до оточуючих, до суспільства, до певних педагогічних ситуацій в закладі дошкільної освіти № 758 Деснянського району відбувся тренінг «Толерантність як показник компетентності педагога», який провела практичний психолог Валентина Павлова.
Під час заняття педагоги ознайомилися з правилами толерантного спілкування, з поняттям «толерантність» та з’ясували його роль у професійній діяльності педагога, розвинули здатність до емпатії, співпереживання і співчуття.
Тренінг сприяв особистісному розвитку педагогічних працівників, реалізації їх творчого потенціалу.