Точки прийому громадян «Центру комунального сервісу» та «Київводоканалу» сьогодні відновили роботу у штатному режимі
Із 29 серпня офіси прийому громадян «Центру комунального сервісу» та «Київводоканалу» відновлюють роботу за попереднім записом та працюють у штатному режимі.
Нагадаємо, що фахівці сервісних центрів ЦКС допоможуть вирішити питання, пов’язані із наданням житлово-комунальних послуг. Зокрема, врегулювання питань, пов’язаних з укладенням та підписанням договорів на житлово-комунальні послуги, договорів із реструктуризації заборгованості, отриманням довідок або завірених копій документів, звіркою за нарахуванням та оплатою за послуги за довготривалий термін тощо.
Особистий прийом здійснюється з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 15:30 за адресами:
- просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
- вул. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
- вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
- вул. Миропільська, 13-А (Дніпровський р-н);
- просп. Героїв Сталінграда, 57 (Оболонський р-н);
- вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н);
- Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
- просп. Гонгадзе, 20-Е (Подільський р-н);
- б-р Вернадського, 63А (Святошинський р-н);
- вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинського р-н);
- вул. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
- вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).
Записатися на прийом у сервісний центр можна самостійно на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40.
Для мешканців мікрорайону Пуща-Водиця з 16 серпня відновлено роботу сервісного центру за адресою: вул. Федора Максименка, 16. Наразі обслуговування споживачів здійснюється в порядку живої черги. Про можливість записатися в електронну чергу буде повідомлено окремо.
Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги усі сервісні центри дотримуються заходів з безпеки та призупиняють свою роботу! Пропонуємо користуватись дистанційними каналами обслуговування як найбільш безпечними, надійними та зручними способами вирішення питань в умовах введення воєнного стану в Україні.
Нагадаємо, що у зв’язку із проведенням регламентних робіт для поліпшення якості обслуговування споживачів із 22 до 26 серпня сервісні центри КК «Центр комунального сервісу» та ПрАТ «АК «Київводоканал» персональний прийом громадян не проводили