Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Стан виконання звернень громадян знаходиться під особистим контролем очільника Деснянського району Вадима Онуфрійчука

Опубліковано 24 липня 2015 року о 16:27

 

Сьогодні у приміщенні Деснянської райдержадміністрації відбулася щотижнева робоча нарада за участю керівника апарату Деснянської райдержадміністрації Сергія Кармана, радника очільника Деснянської райдержадміністрації Миколи Фредюка, керівників структурних підрозділів Деснянської РДА, комунальних підприємств Деснянського району щодо стану виконання звернень громадян, що надійшли до міського Call-центру.

Сергій Карман подякував присутніх за оперативну роботу з усунення недоліків, які піднімають у своїх зверненнях мешканці Деснянського району, звертаючись до міського Call-центру.

«Вдячний за роботу структурним підрозділам Деснянської райдержадміністрації, комунальним підприємствам за роботу із зверненнями громадян. Оперативність у вирішенні питань, з якими до нас звертаються мешканці, дозволила за результатами моніторингу показників соціально-економічного розвитку районів міста комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва» мати дуже високі показники. Так, з початку року індекс задоволеності виконання звернень громадян щодо питань споживчого ринку становить 100 відсотків, з питань житлово-комунального господарства – 99,5 відсотків, що на 11 відсотків вище в порівнянні з відповідним періодом минулого року», – сказав Сергій Карман.

Під час робочої наради присутні проаналізували причини невиконання окремих звернень громадян з питань благоустрою та житлово-комунального господарства – питання відсутності каналізаційних люків та решіток на проїжджих частинах; видалення аварійних, пошкоджених хворобами дерев; кронування гілля дерев; утримання та облаштування клумб та газонів; санітарного стану прибудинкових територій; стихійних сміттєзвалищ; відсутності освітлення на опорних стовпах; ремонту та обслуговування конструкцій фризу; відсутності каналізаційних, водопровідних люків; незадовільного стану прилеглої до МАФу території.

Учасники робочої наради визначили заходи щодо виконання зазначених звернень громадян найближчим часом.

ІНФОРМАЦІЯ

для проведення моніторингу показників соціально-економічного розвитку районів міста Києва

комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва»

за період з 01.01.2015 до 30.06.2015


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux