Швидко, зручно та безпечно – онлайн-сервіси для клієнтів ДТЕК Київські електромережі
В ДТЕК Київські електромережі працюють онлайн-канали взаємодії з клієнтами. З їх допомогою мешканці Києва можуть отримати необхідні послуги та консультації щодо розподілу електроенергії. Вони доступні в режимі 24/7. Це зручно, швидко й не вимагає особистих візитів в офіси компанії, що особливо актуально під час воєнного стану, коли є загроза ворожих ударів, та для тих клієнтів, які наразі перебувають в евакуації.
На сьогоднішній день в компанії працює 6 онлайн-інструментів взаємодії з клієнтами. Це: чат-бот, інтернет-сайт, сторінка в соціальній мережі Facebook, електронна пошта, особистий кабінет для юридичних клієнтів та особистий кабінет з приєднань. Щоб ними користуватися потрібен комп’ютер або смартфон, які приєднані до Інтернету. За допомогою онлайн-сервісів клієнт в режимі 24/7 може отримати необхідну інформацію щодо розподілу електроенергії в місті Києві або безпосередньо саму послугу.
«Наші онлайн-сервіси пройшли перше випробовування «на міцність» в умовах пандемії коронавірусу, коли наші клієнти були обмежені у пересуванні. Під час воєнного стану та постійної загрози ракетних ударів вони підтвердили свою ефективність та зручність. Для клієнтів, які вимушені залишатися в евакуації, вони стали чи не єдиним способом вирішення питань розподілу електроенергії та комунікації з ДТЕК Київські електромережі», – пояснили в компанії.
Для замовлення послуг* або отримання інформації через:
- чат-бот – слід у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі», пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів), обрати в меню необхідну послугу та, слідуючи підказкам, надіслати запит;
- інтернет-сайт – необхідно перейти за посиланням https://www.dtek-kem.com.ua , обрати необхідний розділ та, слідуючи підказкам, скористатися необхідним сервісом;
- соціальну мережу Facebook – слід перейти за посиланням https://www.facebook.com/dtekkem та написати відповідне звернення за допомогою функції «повідомлення»;
- електронну пошту – необхідно відправити листа із запитом на адресу [email protected] або [email protected] ;
- особистий кабінет з приєднань – слід перейти за посиланням https://connect.dtek.com , ввести логін та пароль;
- особистий кабінет для юридичних осіб – необхідно перейти за посиланням https://biz.ok.dtek-kem.com.ua , ввести номер особового рахунку та пароль.
*Дізнатися актуальний перелік доступних за допомогою онлайн-сервісів послуг можна з інфографіки.