Швидко дізнаватись про надання послуг – просто!
Увага, деснянці!
У Києві працює зручний сервіс, за допомогою якого можна оперативно дізнаватися про аварійні пошкодження, терміни їх усунення та строки відновлення гарячого водопостачання й опалення.
Актуальна інформація – у Центральній диспетчерській з питань ЖКГ (15-57).
Щоб отримати дані за вашою адресою необхідно:
- зателефонувати за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону), 500-1557 (з мобільного);
- скористатися сайтом за посиланням – https://1557.kyiv.ua/;
- підключити нову функцію – SMS-оповіщеня;
- завантажити на свій смартфон мобільний додаток з «Google Play» – https://play.google.com/store/apps/details… або «App Store» – https://apps.apple.com/ua/app/smartcity/id1455948346.
Щоб підключити на свій смартфон або мобільний функцію SMS-інформування клієнти «Київтеплоенерго» можуть:
– звернутися на «гарячу» лінію за телефонами 15-51 чи 15-57;
– залишити заявку на сайтах контактних служб: https://1551.gov.ua/ (створити звернення) та https://1557.kyiv.ua.
Усі актуальні новини про столичний енергокомплекс — на Telegram-каналі «Київтеплоенерго» – https://t.me/kyivteploenergo.