Ринок «Троєщина», «Лісовий» («Юність») та біля ст.м. «Лісова» віднесені до ІІІ Зони паркування в столиці
Оприлюднено і затверджено нові паркувальні зони Києва, утворені на основі аналітики світового лідера у сфері GPS-статистики та розумної мобільності. Зміни до меж зон паркування у місті Києві затверджено розпорядженням КМДА № 1528, а корективи вже відображено в електронних мапах платформи «Київ Цифровий» та Інспекції з паркування, яка контролюватиме оплату послуги паркування. Про це повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов у своєму Telegram-каналі.
«Ми не були впевнені, що 10 років тому, коли місто затверджувало стару мапу паркувальних зон, адміністрація виходила з математично обґрунтованих даних, а не з чийогось суб’єктивного бачення. Тому сьогодні вирішили спиратися на професійний аналіз даних від програмного продукту Tomtom Move O/D – найвідомішого у світі джерела статистики автомобільних поїздок у великих містах. Компанія «А+С Україна» на наше замовлення використала дані для розрахунку та обґрунтування зонування попиту на паркувальні місця Києва», – розповів Костянтин Усов.
Як відомо, Tomtom дозволяє отримати та проаналізувати детальну матрицю відправлень та прибуттів автомобільних поїздок між заданими транспортними районами за певний проміжок часу. У цьому випадку досліджувалися ранковий пік із 7:00 до 10:00, міжпіковий інтервал, вечірній пік із 17:00 до 20:00 та пізний вечір до 23:00.
«На основі дослідження «А+С Україна» місто визначило зональну приналежність паркувальних майданчиків відповідно до рівня попиту на них, – пояснив Костянтин Усов. – Так, І Зона, яка охоплює центр Києва і має найвищий попит на паркування, розширилася з 66 паркувальних майданчиків на 1451 машиномісце до 224 паркомайданчиків на 4320 автомобілів. Крім того, ми створили «острови» І Зони всередині ІІ Зони – в районі «Караваєвих дач» та радіоринку, а також частини території у межах Деміївської площі».
За словами Костянтина Усова, ІІ Зона, так званий прецентр міста, зменшилася з 247 паркомайданчиків на 4856 машиномісць до 123 майданчиків на 2847 автомобілів. При цьому вона розширилась географічно. До районів навколо історичного центру, територій уздовж ключових магістралей центру міста та поблизу бізнес-центрів доєднали Сирець, частину Голосіїва, Гідропарку, Деміївки і Лівобережний діловий центр. «Острови» ІІ Зони з високим коефіцієнтом навантаження також створені всередині ІІІ Зони – біля ринків «Троєщина», «Лісовий» («Юність»), авторинку, метро «Лісова» та музею «Пирогово».
Як зазначається в дослідженні «А+С Україна», введення платного паркування в ключових місцях концентрації попиту на поїздки дозволяє зменшити кількість поїздок на авто, що здійснюються в центр, та стимулювати перерозподіл у використанні інших режимів переміщення. Крім того, наявні транспортні засоби розподіляються між спеціально облаштованими майданчиками чи паркінгами та відведеними місцями для паркування вздовж вулиць. Також зменшується перепробіги авто в центрі – час, що проводиться в пошуках місця для паркування.
Нагадаємо, вперше зони паркування у Києві були визначені ще у 2011 році і з того часу не змінювались.
Нове зонування можна подивитися на інтерактивній карті – https://gis.kyivcity.gov.ua/p/.
За матеріалами: https://kyivcity.gov.ua/news/novi_parkuvalni_zoni_kiyeva_viznachili_na_osnovi_danikh_svitovogo_lidera_u_sferi_GPS-statistiki_ta_rozumno_mobilnosti/.