«Пульс» – це сервіс для всіх
Ефективний сервіс «Пульс» (тел: 284-00-07) – є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами. Про це повідомили в ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у місті Києві.
Звернення, які надходять на цей сервіс, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, відповідно до чинного законодавства. Заявник обов’язково отримує повідомлення про результати перевірки даних та вжиті заходи.
До ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у місті Києві за лютий надійшло 13 звернень на сервіс «Пульс». Від загальної кількості найбільш актуальними та проблемними є питання щодо прийняття звітності, електронного адміністрування ПДВ.
На звернення платників надавались вичерпні відповіді у строк 1-2 доби. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.