Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Проблеми з водою деснянцям вирішать онлайн

Опубліковано 20 червня 2018 року о 16:05

 

У травні 2018 року ПрАТ «АК «Київводоканал» впроваджено нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат», яке працює зі сторінки підприємства.

За допомогою даного сервісу споживачі мають можливість отримати консультацію в режимі онлайн.

Основні питання, з якими споживачі можуть звертатися через «Онлайн-чат»:

-        нарахування за послуги;

-        коригування нарахувань за послуги ( направлення з необхідним пакетом документів для проведення коригування нарахувань до фахівця);

-        внесення та коригування показників лічильників;

-        роботи «Особистого кабінету»;

-        укладання договору;

-        повірка лічильників;

-        інші питання різного характеру щодо послуг та роботи ПрАТ «АК «Київводоканал».

На даний час в команді сектору «Онлайн-чату» працює 3 консультанта. Консультації в онлайн режимі надаються в робочий час: пн-чт з 8:00 до 17:00 та пт з 8:00 до 15:00.

За період роботи «Онлайн-чату» з травня 2018 року по сьогоднішній день до ПрАТ «АК «Київводоканалу» надійшло та опрацьовано близько 10 тисяч звернень споживачів.

Наразі сторінка працює у тестовому режимі та проходить необхідні налаштування.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux