Проблеми з водою деснянцям вирішать онлайн
У травні 2018 року ПрАТ «АК «Київводоканал» впроваджено нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат», яке працює зі сторінки підприємства.
За допомогою даного сервісу споживачі мають можливість отримати консультацію в режимі онлайн.
Основні питання, з якими споживачі можуть звертатися через «Онлайн-чат»:
- нарахування за послуги;
- коригування нарахувань за послуги ( направлення з необхідним пакетом документів для проведення коригування нарахувань до фахівця);
- внесення та коригування показників лічильників;
- роботи «Особистого кабінету»;
- укладання договору;
- повірка лічильників;
- інші питання різного характеру щодо послуг та роботи ПрАТ «АК «Київводоканал».
На даний час в команді сектору «Онлайн-чату» працює 3 консультанта. Консультації в онлайн режимі надаються в робочий час: пн-чт з 8:00 до 17:00 та пт з 8:00 до 15:00.
За період роботи «Онлайн-чату» з травня 2018 року по сьогоднішній день до ПрАТ «АК «Київводоканалу» надійшло та опрацьовано близько 10 тисяч звернень споживачів.
Наразі сторінка працює у тестовому режимі та проходить необхідні налаштування.