Працює «гаряча лінія» та приймальня громадян щодо вступної кампанії-2018
Увага деснянці!
5 червня в Міністерстві освіти і науки України відкрито «гарячу лінію» та приймальню громадян щодо вступної кампанії-2018. Вони працюватимуть до 17 серпня включно.
Звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо.
Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:
Прийом громадян: бульб. Шевченка, 16, к. 117 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)
Консультативні телефонні лінії (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)
Міністерство освіти і науки України
+38 (044) 287-89-29
+38 (068) 951-25-13
+38 (050)-550-54-11
0 800 504 425 – БЕЗКОШТОВНО!
Електронні звернення можна надсилати на скриньку [email protected]
Додаткові телефони
Департамент професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО):
+38 (044) 287-82-06
+38 (044) 287-82-13
Департамент середньої освіти (питання щодо документів про середню освіту)
+38 (044) 481-47-67
+38 (044) 481-32-07
ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс» (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв):
+38 (044) 290-18-13
+38 (095) 281-13-54
+38 (067) 551-2474
+38 (093) 342-38-63
Електронні звернення можна надсилати на скриньку [email protected]
Фонд «Відкрита політика» (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)
Київ
+38 050-550-54-11 (Viber/Telegram/WhatsApp/Skype: Dostupna Osvita UA)
+38 068-951-25-13
Урядовий контактний центр: 1545