ПрАТ «АК «Київводоканал» прийматиме споживачів онлайн


Увага, деснянці!
Для оперативного та ефективного розв'язання будь-яких питань абонентів ПрАТ «АК «Київводоканал» налаштував дистанційне обслуговування споживачів.
Зокрема, консультації можна отримати у колл-центрі за номером: 202-02-02, на сторінці підприємства у «Facebook» або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті «Київводоканалу».
Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти у «Skype», які приймають абонентів за графіком:
- пн-чт – з 8:00 до 17:00;
- пт – з 8:00 до 16:00;
- сб, нд – вихідний.
Обідня перерва з 12:00 до 13:00.
Акаунти центрів:
Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16.
Центр обслуговування споживачів № 3 (бульв. Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40.
Центр обслуговування споживачів № 4 (просп. Героїв Сталінграда, 14-ж) – KVKStalingrada14G.
Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-а) – KVKRevutskogo5A.
Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-а) – KVKTupoleva19A.
Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16.
Дистанційні консультації надаються із таких питань:
- укладання договорів зі споживачами про надання послуги з централізованого постачання холодної води та послуг водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем);
- проведення перерахунків та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
- актуалізація інформації про споживача (внесення ознаки лічильника, ознаки бойлера, кількості мешканців, закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
- внесення заявок в Централізовану систему повірки лічильників та внесення заявок на опломбування в програму з опломбування лічильників;
- внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку;
- отримання довідки про відсутність заборгованості.
Оплатити послуги також можна дистанційно:
- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через «Google Play»;
- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
- в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи «iPay», «Portmone», «Easypay», «PayHub» за допомогою банківської картки.
Для юридичних осіб це можуть бути такі способи дистанційного обслуговування:
- офіційний сайт Товариства (розділи з інформацією, завантаження бланків);
- особистий електронний кабінет юридичної особи (інформація про розрахунки, передача показань);
- система «E.Doc», «СОТА» (отримання і відправлення розрахункових документів), ЕДО «Вчасно»;
- електронні пошти (відправка і отримання листів);
- скриньки у кожному ЦОС (для залишення звернень, документів та інформації про показання);
- система електронного документообігу для юридичних осіб «SmartSign» (обмін документами з використанням ЕЦП) та система ЕДО «АСКОД»;
- телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи, засоби поштового зв’язку, «Sкype».
За інформацією:https://vodokanal.kiev.ua/