«PR QUEST: Код креативності»
Деснянська районна філія КМЦЗ активно проводить профорієнтаційну роботу з молоддю та співпрацює з багатьма вищими навчальними закладами столиці з цього питання.
Відтак, нещодавно, фахівці філії взяли активну участь в профорієнтаційному заході Інституту журналістики Київського університету імені Грінченка «РR QUEST: Код креативності».
Цей захід – проект у рамках Київського конкурсу зі соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR клас». Конкурс проходить щорічно та має успіх серед старшокласників. Цьогорічний конкурс суттєво відрізняється від попередніх. «PR QUEST: Код креативності» – це новий формат профорієнтаційної діяльності. Учні взяли участь в аматорських спортивно-інтелектуальних змаганнях, основою яких було послідовне виконання підготовлених завдань та співпраця у командах.
Учасники отримали величезне задоволення та були відзначені сертифікатами.