Порядок надання житлових субсидій для населення Деснянського району.


До уваги деснянців!
З метою посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 28 лютого 2015 року № 106 "Про удосконалення порядку надання житлових субсидій", якою передбачено запровадження оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива. Зазначена постанова набрала чинності з 1 травня 2015.
Зміни до порядку призначення житлової субсидії скасовують всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії, а саме: наявність у власності двох житлових приміщень, двох автомобілів, здача в найм житлового приміщення, наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку в центрі зайнятості як безробітні.
Встановлено єдине обмеження – якщо сім’єю протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії було здійснено купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу, будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплачено послуги з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу, телефонного зв’язку на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень, то у такому випадку родина не має права на призначення субсидії.
Запроваджено принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником. При цьому перевірка достовірності цих даних здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом запитів до відповідних органів, установ та організацій.
Сукупний дохід обчислюється, виходячи з отриманих громадянами доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб, інформацію про які зазначено у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Внесено зміни щодо термінів надання субсидії. Запроваджено надання субсидії на 12 місяців, а не на опалювальний період як раніше. У разі, коли оплата послуг з централізованого опалення проводиться лише в опалювальний період або для індивідуального опалення використовується природний газ (електроенергія), розмір субсидії розраховується окремо на опалювальний і неопалювальний періоди.
Встановлено автоматичний принцип надання субсидії на новий період. Скасовується необхідність повторного звернення до органу соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін, тобто заява і декларація подаються один раз, і якщо сім’я вже ввійшла в програму житлових субсидій, то в подальшому не потрібно подавати документи.
Після закінчення строку отримання субсидії (12 місяців) Управління соціального захисту населення здійснює розрахунок субсидії на наступний період. Для цього управління збирають необхідну інформацію без звернення громадянина і протягом 10 днів після отримання зазначеної інформації приймають рішення щодо призначення (не призначення) субсидії та письмово інформують громадян про прийняте рішення.
Також сім’ям, які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014/15 року, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів.
Спрощується призначення житлових субсидій, то посилюється відповідальність за надану інформацію в декларації про доходи та видатки.
Якщо громадянин свідомо приховав інформацію про доходи (свідомо не зазначив їх у декларації) будуть застосовуватися штрафні санкції: сума переплачених коштів субсидії буде стягуватись у подвійному розмірі.
Як і раніше розмір субсидії залежатиме виключно від доходу сім’ї. Чим нижчі доходи, тим менше сім’я платить. Наприклад, якщо дохід на члена сім’ї становить 500 гривень, то оплата буде здійснюватися тільки в розмірі 3,19 % від доходу. Якщо розмір доходу дорівнює прожитковому мінімуму 1176 грн, то обов’язкова частка плати складе десь 7,5 %, при доході у розмірі 2300 грн на одну особу на місяць – обов’язкова частка плати сім’ї – 14,7 %. Це максимально справедливо у такій спрощеній системі. Принцип простий: сім’ї, у яких дохід менший – платять менше.
Розмір обов’язкової частки плати визначається у наступному порядку:
- визначається середньомісячний дохід на одну особу;
- дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць (1176 грн), тобто визначається співвідношення середньодушового доходу родини до розміру прожиткового мінімуму на одну особу;
- отриманий результат ділиться на базовий коефіцієнт 2 (два прожиткових мінімуми на одну особу в розрахунку на місяць), а потім множиться на базовий коефіцієнт 15 (15 – базова норма плати за житлово-комунальні послуги сім’єю, яка має дохід у два прожиткових мінімуми на місяць на одну особу), і таким чином визначається відсоток обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги кожного окремо взятого домогосподарства.
З першого травня 2015 року призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації про доходи і витрати, таким чином скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб.
Крім того, затверджено спеціальну форму заяви та декларації. Заява і декларація розміщуються на одному аркуші паперу з двох сторін.
У заяві зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові заявника, адреса реєстрації, контактний телефон, серія та номер паспорту, послуги, якими користується заявник.
В декларації про доходи та майновий стан: прізвище, ім’я та по батькові заявника; адреса реєстрації; площа квартири (індивідуального будинку); характеристика будинку (кількість поверхів); прізвище, ім’я та по батькові усіх зареєстрованих у квартирі (індивідуальному будинку), види та суми їх доходів; інформацію про витрати (на придбання майна, товарів або оплату послуг) на суму, що перевищує 50 тисяч гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.
Для забезпечення звернення сімей за призначенням субсидій запроваджено систему, яка дозволятиме людині дуже просто, без особистого звернення до Управління праці та соціального захисту населення, через уповноважену особу або через письмове звернення, або іншим шляхом, через поштове відправлення, повідомити Управлінню про те, що сім’я бажає отримати субсидію.
ПРИКЛАД ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ ТА ДЕКЛАРАЦІЇЇ ДОДАЄТЬСЯ
Управління праці та соціального захисту
(найменування структурного підрозділу
населення Деснянської РДА в місті Києві
з питань соціального захисту населення)
ЗАЯВА
про призначення житлової субсидії
Від _ Іванов Іван Іванович
(прізвище, ім’я, по батькові)
зареєстроване (для орендарів — фактичне) місце проживання: вул. Іванова, б. 6 кв. 126
X______________________________________________________________ >___________________
контактний телефон 654-58-94 паспорт: серія ЕЕ № НІНІ_________________________________
Святошинським РВ УМВС Київської області______________________ І2 лютого І997 р.
(ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків_________ 20І2365472______________
(крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)
Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово- комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).
Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку________________________________
Вид послуги |
Номер особового рахунка |
Найменування організації, що надає послуги |
Примітки |
Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій |
6789 |
ЖЕОІ06 |
— |
Газопостачання |
— |
— |
— |
Централізоване постачання холодної води |
332255 |
АК «Київводоканал» |
Лічильник |
Централізоване постачання гарячої води |
6789656644 |
ПА Т «КИЇВЕНЕРГО» |
Лічильник |
В одовідведення |
332255 |
АК «Київводоканал» |
Лічильник |
Централізоване опалення |
6789656644 |
ПА Т «КИЇВЕНЕРГО» |
— |
Електр опостачання |
678966332255 |
ПА Т «КИЇВЕНЕРГО» |
— |
Вивезення побутових відходів |
— |
||
У разі коли прийняття |
рішення щодо моєї |
заяви потребує окремого рішення |
місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).
Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов’язуюся протягом місяця повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.
І___________ травня 2015 р. (Іванов 1.1.)__________________________
(підпис)
Примітка. Ця заява заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово- комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).
Управління праці та соціального захисту
(найменування структурного підрозділу
населення Деснянської РДА у місті Києві
з питань соціального захисту населення)
ДЕКЛАРАЦІЯ
Розділ I. Загальні відомості 1. Іванов Іван Іванович (прізвище, ім’я, по батькові) 2. Характеристика житлового приміщення/будинку: загальна площа 48 кв. метрів; будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити); кількість поверхів у будинку 5 3. Особи, які зареєстровані (для орендарів — особи, які фактично проживають) у житловому примі щенні/будинку |
|||||||
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дата народ ження |
Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером) |
Примітки |
||||
Іванов Іван Іванович |
І2.03.І960 |
І23456890ІІ |
|||||
Іванова Світлана Іванівна |
03.І2.20І2 |
проживає окремо |
|||||
--- |
— " у |
— |
--- |
||||
--- |
-- |
— |
--- |
||||
— |
-- |
— |
— |
||||
Розділ II. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з І січня 2014 р. до 3І грудня 2014 року |
|||||||
/ Прізвище, ініціали ( \ |
Відомості про доходи |
||||||
Вид доходу |
Сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень |
Джерело доходу |
|||||
Іванов І. І. |
пенсія |
І5000 грн. |
Пенсійний фонд |
||||
Іванов І. І. |
викладацька діяльність |
І300 грн. |
ПТУ №34 |
||||
--- |
— |
— |
— |
||||
--- |
--- |
--- |
--- |
||||
— |
— |
--- |
— |
||||
Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії. |
|||||||
Прізвище, ініціали |
Вид придбаного майна або оплачених послуг |
Вартість, гривень |
Дата здійснення купівлі або оплати послуг |
||||
— |
— |
— |
— |
||||
— |
— |
— |
— |
||||
Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов’язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі.
_ (Іванов 1.1.)___________________ _І____ травня________ 20І5. р.
(підпис заявника)
Примітка. Ця декларація заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово- комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг
Адреси та телефони «гарячих ліній» Управління праці та соціального захисту населення Деснянського району міста Києва
Адреса філій Управління |
Телефони |
|
ЖЕК 306, 307, 313, 318, 310 |
просп. Маяковського, 15 |
515-25-97, 545-37-20, 547-03-14, 545-14-14, 545-14-05 |
ЖЕК 301, 302 |
вул. Кіото, 11-а |
513-40-18 |
ЖЕК 303, 304 |
вул. Жукова, 26-а |
|
ЖЕК 305, 312 |
вул. Бикова, 7-а |
530-14-22 |
ЖЕК 314, 316, 317, 319 |
вул. Милославська, 33-а |
533-16-97 |
РОЗКЛАД РОБОТИ УПРАВЛІННЯ
Понеділок |
9:00-18:00 |
Вівторок |
9:00-18:00 |
Середа |
9:00-19:00 |
Четвер |
9:00-18:00 |
П’ятниця |
9:00-17:45 |
Обідня перерва |
13:00-13:45 |