Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Передавати показання лічильників та сплачувати за опалення й гарячу воду через Інтернет стало ще простіше

Опубліковано 29 грудня 2017 року о 15:16

 

Увага, деснянці!

Особистий кабінет ПАТ «Київенерго» для передачі показань та розрахунків за опалення й гарячу воду став зручнішим для клієнтів. Зокрема, в ньому спрощено реєстрацію нових клієнтів. Щоб зареєструватися, тепер не потрібно вносити дані з останньої сплаченої квитанції, як це було донедавна. Достатньо вписати номер особового рахунку та ввести пароль для входу. Така новація особливо актуальна для клієнтів, які заселяються в новобудови чи переходять на прямі договори з ПАТ «Київенерго». Вони можуть користуватися Особистим кабінетом, не чекаючи першої оплати.

Варто зазначити, що веб-сервіс для передачі показань та сплати за опалення та гаряче водопостачання стає все популярнішим серед клієнтів ПАТ «Київенерго». Він працює з червня минулого року і за півтора роки в ньому зареєструвалось близько 350 тис клієнтів. Тут зручно вносити показання лічильників гарячої води та опалення (задля коректних нарахувань це необхідно робити протягом останнього тижня кожного місяця), оплачувати спожиті послуги, контролювати нарахування. Історія платежів, нарахувань та показань лічильників у клієнта завжди під рукою.

Активно розвиваючи веб-сервіси для клієнтів, ПАТ «Київенерго» прагне надати максимально зручні рішення оплати спожитих послуг та контролю нарахувань. Ставку на веб-сервіси, як один з пріоритетних напрямків розвитку клієнтоорієнтованості компанія зробила кілька років тому.

Щороку кількість клієнтів, які надають перевагу онлайн-розрахункам за опалення та гарячу воду зростає. За листопад 2017 р. від побутових клієнтів ПАТ «Київенерго» через платіжні онлайн-сервіси надішло 45 % платежів за опалення та гарячу воду й 55 % – за електроенергію. На початку 2017 року ці показники становили відповідно 27 % та 43 %.

«Клієнти користуються різними системами інтернет-платежів – банківські сайти, платіжні онлайн-системи, мобільні додатки тощо. Зі свого боку, ми вдосконалюємо власні сервіси та створюємо нові. З їхньою допомогою клієнт може максимально комфортно, швидко та без додаткових комісій оплатити спожиті послуг та отримати усю інформацію щодо нарахувань», – зазначив директор СВП «Київська енергопостачальна компанія» ПАТ «Київенерго» Андрій Таляр.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux