Передача показів лічильника та графіки відключень – найпопулярніші онлайн-сервіси ДТЕК Київські електромережі


За минулий рік кількість підписників чат-ботів ДТЕК Київські електромережі у Viber та Telegram зросла на 50% до понад 1,6 млн осіб. У той час як кількість відвідувань сайту перевищила позначку 9,1 млн, що в 9 разів більше, ніж у 2023 році. Наразі на цих двох каналах самообслуговування жителі столиці можуть знайти відповіді майже на всі запитання і замовити будь-які послуги онлайн. Найпопулярніші сервіси – передача показів та графіки відключень.
Наприкінці травня 2024 року в чат-ботах ДТЕК Київські електромережі з’явилась можливість переглядати графіки стабілізаційних відключень. Сумарно клієнти скористались цим функціоналом понад 1,2 млн разів за пів року. Також передача показів через чат-бот зросла на 61% порівняно з 2023 роком.
Водночас на сайті ДТЕК Київські електромережі кількість переглядів розділу «Відсутня електроенергія» за минулий рік досягла рекордної відмітки в понад 39 млн. Тут ви можете знайти графіки відключень, перевірити поточні відключення за своєю адресою, залишити і перевірити заявки про відсутність світла. Окрім цього, на сайті доступні такі послуги та сервіси онлайн:
Замовлення послуг по лічильниках: пломбування, заміна в разі несправності та ін.
Приєднання до мереж та оформлення договору на розподіл електроенергії
Замовлення Лічильника «День-Ніч»
Передача показів
Протягом року побутові та юридичні клієнти компанії скористались можливістю укладати, вносити зміни та розривати договори на розподіл дистанційно понад 48 тисяч разів.